Jump to content

Postal 1 of 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand waar je dit kunt vinden in Belgie, media markt bart smit ofzo?

Ik heb toch nog 100€ over, maar waar kun je dit vinden?

Geplaatst:

Ik denk dat Postal 1 of 2 kom niet in België want het is verbod spel vertelde mijn vriend.

Geplaatst: (bewerkt)
Weet iemand waar je dit kunt vinden in Belgie, media markt bart smit ofzo?

Ik heb toch nog 100€ over, maar waar kun je dit vinden?

Je kan het spel vanuit amerika laten importeren naar België. Postal² kost dan met verzendkosten ongeveer 30 euro. Je kan het kopen op de officieele site van Running Whit Scissors. En ik kan je verzekeren dat het de 30 euro meer dan waard is. Voral met de Apocalypse Weekend expension pack. ;)

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:

Ah oke, maar is het echt verboden in Belgie? Anders vraag ik het aan m'n vriend.

Hoe lang duurt dat dan, todat je Postal 2 hebt?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik houd ook niet veel van piraterij maar ik nam zelf met Postal een uitzondering.

Wel een enorm gruwelijke game overigens. Vaak genoeg TE... Maar ja, soms is zo'n spelletje als dit wel even lache.

Bewerkt: door Fyre
Geplaatst:
Ik houd ook niet veel van piraterij maar ik nam zelf met Postal een uitzondering.

Wel een enorm gruwelijke game overigens. Vaak genoeg TE... Maar ja, soms is zo'n spelletje als dit wel even lache.

Ik vond Postal² best wel mee vallen. Als je Apocalypse Weekend expension hebt dan word het leuk. Zo kan je onder andere: Eerst iemand zijn poot eraf hakken, terwijl hij nog leeft zijn gezigt onder pissen, hem overgieten met benzine, hem bloed laten kotsen, hem in de fik steken, terwijl hij in de brand staat zijn kop pletten met een hamer, armen er af hakken, poten eraf hakken, liggaam doormidden hakken, met de overige ligaamsdelen voetballen.

Dat is ook wat die game zo geweldig maakt. De grove manier hoe je iemand kan martelen. Echt geweldig! Ik zoek nog elke dag nieuwe manieren om iemand zo pijnlijk mogelijk aan zijn eind te brengen.

Geplaatst:

Ik vond Postal² best wel mee vallen. Als je Apocalypse Weekend expension hebt dan word het leuk. Zo kan je onder andere: Eerst iemand zijn poot eraf hakken, terwijl hij nog leeft zijn gezigt onder pissen, hem overgieten met benzine, hem bloed laten kotsen, hem in de fik steken, terwijl hij in de brand staat zijn kop pletten met een hamer, armen er af hakken, poten eraf hakken, liggaam doormidden hakken, met de overige ligaamsdelen voetballen.

Dat is ook wat die game zo geweldig maakt. De grove manier hoe je iemand kan martelen. Echt geweldig! Ik zoek nog elke dag nieuwe manieren om iemand zo pijnlijk mogelijk aan zijn eind te brengen.

Ik vond het altijd wel leuk om die honden in de open haard te lokken moet koekjes. :7

Geplaatst:

Ik vond het altijd wel leuk om die honden in de open haard te lokken moet koekjes. :7

Dat was erg leuk ja. Wat ook leuk is is om een kat te lokkken en hem vervolgens de loop van de shotgun in zijn reet te duwen en de kat als silencer gebruiken. _O_

Geplaatst:

Kijk en je kan het spel natuurlijk ook downloaden mocht je het echt helemaal nergens kunnen kopen en je wilt het zo graag spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...