Jump to content

Kan niet bellen met de telefoon.


maudeko

Recommended Posts

Mensen..

HELP

Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit.

Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen.

maar het lukt niet :-(

please geef reactie..!!

Link to comment
Delen op andere websites

bedoel je dat je als ej een nummer belt dat je dan gewoon niks krijgt of bedoel je dat je niet de nummers in kan toetsen?

als je het niet in kan toetsen: je moet 2 x op pijltje omhoog drukken (of wat voor toets het ook is op de PS3 voor je telefoon) om cijfers in te kunnen toetsen

Link to comment
Delen op andere websites

Door te bellen moet je 2x op up drukken en dan het nummer intoetsen. En dat verhaal van dat je een NRG-900 krijgt (kun je van die pagina ook een link geven?). je belt is niet waar (maar wel als het een cheat is) maar je kunt wel diensten van vrienden gebruiken (zoals de taxi-service van Roman).

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen..

HELP

Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit.

Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen.

maar het lukt niet :-(

please geef reactie..!!

dat nummer is eigenlijk een cheat die je kan opzoeken in wikiGTA maar voor je probleem met je gsm, misschien moet je gewoon afwachten tot dat iemand jou beld

Bewerkt: door gtafreak_124
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen..

HELP

Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit.

Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen.

maar het lukt niet :-(

please geef reactie..!!

het lukt ni om een nummer in te toetsen als ik 2x bove druk komt linksonder is de hoek me telefoon omhoog maar dan kan ik verder niks doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen..

HELP

Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit.

Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen.

maar het lukt niet :-(

please geef reactie..!!

het lukt ni om een nummer in te toetsen als ik 2x bove druk komt linksonder is de hoek me telefoon omhoog maar dan kan ik verder niks doen.

ik zie alleen het beeldscherm van me telefoon en groen en rood knopje voor de rest niet

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen..

HELP

Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit.

Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen.

maar het lukt niet :-(

please geef reactie..!!

eerst wat missies doen, daarna kun je nummers in tikken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

na TWEEDE MISSIE KRIJG JE EEN TELEFOON DIE KANJE DOOR 2 KEER PIJL OMHOOG TEDOEN NUMMER IN VOEREN

ZO KUN JE CHEATS INVOEREN MAAR VOLGENS MIJ IS ER GEEN CHEAT VOOR EEN NRG 900

Link to comment
Delen op andere websites

na TWEEDE MISSIE KRIJG JE EEN TELEFOON DIE KANJE DOOR 2 KEER PIJL OMHOOG TEDOEN NUMMER IN VOEREN

ZO KUN JE CHEATS INVOEREN MAAR VOLGENS MIJ IS ER GEEN CHEAT VOOR EEN NRG 900

graag eerst kijken of wat je zegt wel klopt...

NRG-900 625 555 0100

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...