maudeko Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Mensen.. HELP Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit. Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen. maar het lukt niet please geef reactie..!! Reageren
EquinoX91 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 bedoel je dat je als ej een nummer belt dat je dan gewoon niks krijgt of bedoel je dat je niet de nummers in kan toetsen? als je het niet in kan toetsen: je moet 2 x op pijltje omhoog drukken (of wat voor toets het ook is op de PS3 voor je telefoon) om cijfers in te kunnen toetsen Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Door te bellen moet je 2x op up drukken en dan het nummer intoetsen. En dat verhaal van dat je een NRG-900 krijgt (kun je van die pagina ook een link geven?). je belt is niet waar (maar wel als het een cheat is) maar je kunt wel diensten van vrienden gebruiken (zoals de taxi-service van Roman). Bewerkt: 24 mei 2008 door GTAGijsso Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Mensen..HELP Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit. Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen. maar het lukt niet please geef reactie..!! dat nummer is eigenlijk een cheat die je kan opzoeken in wikiGTA maar voor je probleem met je gsm, misschien moet je gewoon afwachten tot dat iemand jou beld Bewerkt: 24 mei 2008 door gtafreak_124 Reageren
maudeko Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Mensen..HELP Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit. Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen. maar het lukt niet please geef reactie..!! het lukt ni om een nummer in te toetsen als ik 2x bove druk komt linksonder is de hoek me telefoon omhoog maar dan kan ik verder niks doen. Reageren
EquinoX91 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 je moet dan met je pookje of pijltjes het nummer intoetsen wat je wilt bellen en dan op 't groene telefoontje drukken om te bellen Reageren
maudeko Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Mensen..HELP Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit. Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen. maar het lukt niet please geef reactie..!! het lukt ni om een nummer in te toetsen als ik 2x bove druk komt linksonder is de hoek me telefoon omhoog maar dan kan ik verder niks doen. ik zie alleen het beeldscherm van me telefoon en groen en rood knopje voor de rest niet Reageren
Foam Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Uhmm.. Heb je wel die missie gedaan waar Roman je de telefoon overhandigt? Reageren
DJRobin Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Dit had ik ook, toen ik de 2e missie deed kreeg ik de telefoon van Roman. Nu komt hij wel helemaal omhoog. Oja als je met een taxi wil moet je ook de eerste paar missies doen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Mensen..HELP Ik heb sinds vandaag gta4 gespeeld maar het lukt niet om te kunnen bellen met de telefoon die in het spel zit. Ik had op een site gezen dat als je een bepaald nummer belt dat je bijvoorbeeld een NRG-900 kan krijgen. maar het lukt niet please geef reactie..!! eerst wat missies doen, daarna kun je nummers in tikken. Reageren
niko belic Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 na TWEEDE MISSIE KRIJG JE EEN TELEFOON DIE KANJE DOOR 2 KEER PIJL OMHOOG TEDOEN NUMMER IN VOEREN ZO KUN JE CHEATS INVOEREN MAAR VOLGENS MIJ IS ER GEEN CHEAT VOOR EEN NRG 900 Reageren
Hayte Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 na TWEEDE MISSIE KRIJG JE EEN TELEFOON DIE KANJE DOOR 2 KEER PIJL OMHOOG TEDOEN NUMMER IN VOEREN ZO KUN JE CHEATS INVOEREN MAAR VOLGENS MIJ IS ER GEEN CHEAT VOOR EEN NRG 900 graag eerst kijken of wat je zegt wel klopt... NRG-900 625 555 0100 Reageren
Hayte Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 zou de topic starter even willen melden bij welke missie hij is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.