nnnnnn Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik heb wel eens op youtube een film gezien.cj ging naar vice city.Cool kan iemand laten zien hoe ik dit kan doen(liefst met screenshots) misschien is het handig het filmpje te bekijken.get to vice city Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Ziet eruit als een Total of Mayor Conversion modificatie voor SA. Deze mod is ongetwijfeld met een zoekmachine te vinden op internet, ik weet de naam van deze mod echter niet. Meer hulp met modificaties kan je krijgen in het modding forum: >klik<. Succes en veel plezier in 'Vice City' Bewerkt: 24 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Als ik het zo hoor dan gaat het om de modificatie 'GTA San Vice', welke de complete map van GTA San Andreas in die van GTA Vice City verandert. Je kunt hem hier downloaden. Er zit als het goed is een ReadMe bij die je alles uitlegt. Succes en veel plezier Reageren
nnnnnn Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ok,ik heb hem gedownloadt.vet.maar ik heb ook gezien dat er een liberty mod is. Reageren
joppie Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Bij mij crasht ie heel de tijd bij de laadschermen, elke keer. Wat is dan de fout? Me spel is gedowngrade... Als ze nou en keer zegge dat je een nieuw spel moet starten Dat had ik nog nergens gelezen. Bewerkt: 25 mei 2008 door joppie Reageren
.Senne Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 je hebt ook GTA united, dat is een mod waardoor je de maps van Vice city en Liberty city van GTA III in je san andreas krijgt. ik heb deze gedownload, en werkt perfect. greetz_ Reageren
Sebast258 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Ik snap het niet goed... Kan je bij die San Vice of GTA United nog terug naar SA? Zo ja, hoe? Bewerkt: 25 mei 2008 door Sebast258 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik snap het niet goed...Kan je bij die San Vice of GTA United nog terug naar SA? Zo ja, hoe? Ik denk door de mod te verwijderen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik snap het niet goed...Kan je bij die San Vice of GTA United nog terug naar SA? Zo ja, hoe? In je GTA SA map staat als het goed is een file genaamd Unistal.exe Dit bestand zal de San Vice unistaleren. Reageren
joppie Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 @Allebei hierboven: fout. Deze mods zitten in GTA SA en zorgen ervoor dat je naar (Liberty City en) Vice City kunt. Je speelt dus eigenlijk SA maar met een andere map/wereld. Ik zat eerst ook met deze vraag maar anders had de kaart van SA ook wel bij map gestaan ingame. Bij United staan LC en VC erop en kun je met een ferry van eiland naar eiland. (LC --><-- VC) Dus nee je kunt niet meer bijvoorbeeld naar Grovestreet of een wandelingetje maken aan Santa Maria Beach, voor een wandellingetje ga je nu naar VC. Reageren
nnnnnn Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 waar kan ik gta united downloaden Reageren
joppie Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Hierrr: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=299. Je moet wel een nieuw spel starten. Er zijn geen missies, je kunt overal al heen enzo, naja kijk maar. Reageren
dakkiono Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 ok,ik heb hem gedownloadt.vet.maar ik heb ook gezien dat er een liberty mod is. was het geen missie je hebt ook een missie dat je naar Liberty City moet en een paar gasten moet dood schieten in Marco's Bistro Reageren
joppie Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 was het geen missie je hebt ook een missie dat je naar Liberty City moet en een paar gasten moet dood schieten in Marco's Bistro Dat is idd een missie maar we hebben het over een mod die de map van SA veranderd in de map van LC en VC, daar kun je dan heen. De voertuigen en personages zijn gewoon van SA maar de map is van VC en LC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.