Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
kan je op gta vcs richten voor de psp versie ?

Ik neem aan dat je gewoon richten zonder de auto aim bedoelt. Dat is vrij simpel, en volgensmij geld het ook voor de PS2 versie. Houd de R knop ingedrukt zodat je op iemand richt door de auto aim, en druk nu op de pijltjestoets naar beneden op je keypad (Down.gif). Als het goed is kan je nu overal op richten :)

Geplaatst:
kan je op gta vcs richten voor de psp versie ?

Ik neem aan dat je gewoon richten zonder de auto aim bedoelt. Dat is vrij simpel, en volgensmij geld het ook voor de PS2 versie. Houd de R knop ingedrukt zodat je op iemand richt door de auto aim, en druk nu op de pijltjestoets naar beneden op je keypad (Down.gif). Als het goed is kan je nu overal op richten :)

ja dat is idd het zelfde

Geplaatst:
Het is nogal moelijk te vinden dat richten,ik kon het eerst ook niet.Tot op een dag ik het zelf vond :7 .

Daarom is er ook een besturing pagina op WikiGTA die je hier kan vinden. De meeste leer je wel gedurende het spel maar er zijn ook dingen zoals bijvoorbeeld normaal richten zonder auto aim. Als je nog niet alles weet raad ik je aan die pagina even door te bladeren ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...