dakkiono Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik heb een paar filmpjes gezien waar mensen Bam Margere hebben als skin waar kan ik die vinden ? Reageren
Big Playahh Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik heb een paar filmpjes gezien waar mensen Bam Margere hebben als skin waar kan ik die vinden ? welk spel? en welk filmpje? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 ik heb een paar filmpjes gezien waar mensen Bam Margere hebben als skin waar kan ik die vinden ? Die skin kan je hier vinden. Veel plezier er mee! Reageren
jeroen3nl Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 ik heb een paar filmpjes gezien waar mensen Bam Margere hebben als skin waar kan ik die vinden ? Die skin kan je hier vinden. Veel plezier er mee! hoe instal ik zón ding ook al weer ben beetje vergeten BYEtheway heeft ieman nog een JUN evo x paintjob ligge? Reageren
K.O. Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 hoe instal ik zón ding ook al weer ben beetje vergetenHeb je uberhaupt wel gekeken? In die mod zitten mapjes voor elk onderdeeltje. Bij elk onderdeeltje zit een readme.txt waarin staat uitgelegd hoe je het moet doen. In principe is het enige dat je nodig hebt kennis van IMG Tool (en optioneel, maar af te raden, SAMI). Het lijkt me sterk dat je bent vergeten hoe dit moet, aangezien het echt een van de simpelste programmatjes is die ik ken (wat betreft interface e.d. dan). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.