Jeffrey122 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Hallo iedereen, Sinds vandaag, heb ik een 2de Xbox 360 controller. En mijn vraag is: Kan ik met 2 controllers GTA IV spelen? Of niet? Bedankt, Jeffrey Reageren
gta_rulez Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Nee, de enige multiplayer in GTA IV is online. Eigenlijk boeit het ook niet zo, want de offline multiplayer in San Andreas was ook geen flikker aan. Racen was dan wel weer leuk geweest misschien.... Reageren
thagtaking Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 nee, twas wél leuk geweest ik vond mp in san andreas anders wel grappig Reageren
Tsirapo Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 mjah maar het liep gwn allemaal fout bij de multigameplay in SA het feit dat het al geen splitscreen was was al dom. Meeste mensen zaagden altijd dat split screen dom is maar uiteindelijk heb je er wel iets aan. Bevoorbeeld als je door de flikken wordt achternagezeten. want nu is er maar 1 camera en die moeten ze dan allebei gebruiken om te kunnen overleven :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.