Dieko Geplaatst: 20 september 2008 Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Ik weet een nieuwe iets wat we kunnen doen. Heel veel bussen en auto's naast elkaar zetten en dan laten ontploffen
LangeDraak Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Voordat we allemaal ideeen gaan neerzetten (wat alleen maar een goed teken is en hoe meer ideeen hoe leuker het wordt al dat stunten) zullen we niet eerst eens iets gaan uitvoeren ?? Dit idee bestaat al sinds Mei en er is tot nu toe maar 1 filmpje opgenomen waar helaas te weinig animo voor was.... Dus het zou niet verkeerd zijn om nu ook eens daadwerkelijk iets te gaan ondernemen.... Zoveel potentie, zoveel ideeen maar zo weinig actie is jammer.... Laten we nu eens wat filmpjes maken... We hebben genoeg mensen met capture devices en zeker genoeg mensen die willen stunten.... Dus wat staat ons dan in de weg ?? Bewerkt: 22 september 2008 door LangeDraak
Dieko Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Voordat we allemaal ideeen gaan neerzetten (wat alleen maar een goed teken is en hoe meer ideeen hoe leuker het wordt al dat stunten) zullen we niet eerst eens iets gaan uitvoeren ??Dit idee bestaat al sinds Mei en er is tot nu toe maar 1 filmpje opgenomen waar helaas te weinig animo voor was.... Dus het zou niet verkeerd zijn om nu ook eens daadwerkelijk iets te gaan ondernemen.... Zoveel potentie, zoveel ideeen maar zo weinig actie is jammer.... Laten we nu eens wat filmpjes maken... We hebben genoeg mensen met capture devices en zeker genoeg mensen die willen stunten.... Dus wat staat ons dan in de weg ?? IV Trailer zegt dat hij het drukt heeft en heeft het aan mij overgelaten :$
LangeDraak Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Nou ik zou zeggen...... GO!!!!
blackdog Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 mijn motor draait al van mij kunnen we beginnen.
Dieko Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Ik ben niet zo goed in dingen plannen enzo, maar wie heeft hier capture app? En als je capture app hebt wil je dan vermelden wat voor capture app, bijv Dazlle.
LangeDraak Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik ben niet zo goed in dingen plannen enzo Dieko als jij eerst uitzoekt wie er allemaal een capture divices hebben. Dan zal ik je wel helpen met het organiseren... Wat we precies gaan doen... Waar en hoelang.... Wat de regels precies gaan worden... Dan een datum en tijd vaststellen waarbij de meeste kunnen en dan kunnen we van start denk ik zo!!
GKillerX Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 als iemand uitleg heeft of kan geven over z'n capture apparaat kan ik er misschien eentje krijge, maken of ik heb hem toevallig al(pc video kaarten???)
Dieko Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik ben niet zo goed in dingen plannen enzo Dieko als jij eerst uitzoekt wie er allemaal een capture divices hebben. Dan zal ik je wel helpen met het organiseren... Wat we precies gaan doen... Waar en hoelang.... Wat de regels precies gaan worden... Dan een datum en tijd vaststellen waarbij de meeste kunnen en dan kunnen we van start denk ik zo!! Ik denk dat we in de herfstvakantie aan de slag kunnen. Maar ik wil geen destruction derby. Ik zie het nut er van in niet en het is moeilijk te filmen. Ik dacht aan erge zelfmoord pogingen bijv,dat iemand in het midden gaat staan en dan gesplasht word door twee vrachwagens. Of we kunnen een hele grote knal maken met honderden bussen en zwaardere auto's.
GKillerX Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) als iemand uitleg heeft of kan geven over z'n capture apparaat kan ik er misschien eentje krijge, maken of ik heb hem toevallig al(pc video kaarten???) ik heb capture apparatuur! http://www.venturaes.com/index_new.asp?htt...zzle/index.html Bewerkt: 29 september 2008 door GKillerX
IV trailer Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Gefeliciteerd. Je hoort nu bij de elite groep. Ik bedoel dat ik je nu ga noteren als acteur met capture apparatuur.
Recommended Posts