Jump to content

2 missies vragen!,en een assasin!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eerste vraag:

hey ik moet een auto volgen met bernie en die rijden te vlug en als ik schiet lukt het me niet!

tips?

tweede vraag:

NO.1

dat lukt niet zo goed ik vlieg altijd met de auto

tips?

assasin vraag!

die 3de met een helicopter over een tunnel moet ik die opblazen met bazooka? ik heb die missie 1 keer gedaan ik was er eerst perongeluk erbinnen gegaan toen ik naar buiten ging was die al bijna weg toen schoot ik met bazooka niet raak!

alvast bedankt! maar ik heb ook een gravalli missie de eerste die heb ik nog niet gedaan!

hoe is die?:cya:

Bewerkt: door NigelSlangen
Geplaatst:
eerste vraag:

hey ik moet een auto volgen met bernie en die rijden te vlug en als ik schiet lukt het me niet!

tips?

Concentreer jezelf op het rijden, en schiet niet. Ze zullen een keer crashen, dan kun je ze gemakkelijk uitschakelen.
die 3de met een helicopter over een tunnen moet ik die opblazen met bazooka? ik heb die missie 1 keer gedaan ik was er eerst perongeluk erbinnen gegaan toen ik naar buiten ging was die al bijna weg toen schoot ik met bazooka niet raak!
Je moet een doelwit omleggen. Deze zit in een limo, en zal overstappen in een helikopter. Wanneer je dichtbij komt zal hij naar de heli lopen. Je kunt hem dan neer schieten met een sniper. Je kunt ook afstand houden en de auto waar hij in zit opblazen met een rocket launcher. Als laatste kun je ook de helikopter een enkeltje naar de schroothoop geven wanneer hij instapt. Je heb zo veel keuzes, je moet er zelf maar een kiezen. Wat ik deed was vanaf een afstandje zijn bestuurder uit de auto snipen, gevolgd door de piloot. Hij rende toen te voet weg. Ik ben hem achterna gegaan en hem hem koud gemaakt.
Geplaatst:
eerste vraag:

tips?

Concentreer jezelf op het rijden, en schiet niet. Ze zullen een keer crashen, dan kun je ze gemakkelijk uitschakelen.
die 3de met een helicopter over een tunnen moet ik die opblazen met bazooka? ik heb die missie 1 keer gedaan ik was er eerst perongeluk erbinnen gegaan toen ik naar buiten ging was die al bijna weg toen schoot ik met bazooka niet raak!
Je moet een doelwit omleggen. Deze zit in een limo, en zal overstappen in een helikopter. Wanneer je dichtbij komt zal hij naar de heli lopen. Je kunt hem dan neer schieten met een sniper. Je kunt ook afstand houden en de auto waar hij in zit opblazen met een rocket launcher. Als laatste kun je ook de helikopter een enkeltje naar de schroothoop geven wanneer hij instapt. Je heb zo veel keuzes, je moet er zelf maar een kiezen. Wat ik deed was vanaf een afstandje zijn bestuurder uit de auto snipen, gevolgd door de piloot. Hij rende toen te voet weg. Ik ben hem achterna gegaan en hem hem koud gemaakt.

oh die met bernie probeer ik straks maar die assasin ? die heli vliegt over een tunnel volgens mij bedoel je de verkeerde? of is het nou de 4de achja? :cya:

Geplaatst:

Als het goed is bedoel jij de Assasin waar een helikopter boven een tunnel zit geparkeerd. Probeer met een sniper de bestuurder te doden, bij mij was de bezooka nooit raak :7 Als de bestuurder dood is pak je een andere wapen en schiet je de hele bende neer :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...