Jump to content

Bug of iets anders?


Hackman

Recommended Posts

Ik heb playboy X vermoordt en volgens de leden op het forum kan ik nu met Dwayne uitgaan alleen dat kan niet bij mij. Ik kan als ik hem bel geen optie kiezen zoals: Bowlen, poolen of darten enz. en ik krijg altijd de voice-mail. Ik heb volgens mij wel een keer een mail gehad waarin hij zei dat hij met me om wou gaan en die had ik volgens mij positief beantwoord. Wat nu te doen?

Ik heb ook Derrick vermoordt en had dus de mogelijkheid om mijn wanted te clearen met Francis alleen ik heb nu de story-line uitgespeeld en nu ben ik de helft van de mensen in mijn telefoon kwijt waaronder ook Francis en dus kan ik hem niet meer bellen. Hoe komt dat?

Geetzz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb playboy X vermoordt en volgens de leden op het forum kan ik nu met Dwayne uitgaan alleen dat kan niet bij mij. Ik kan als ik hem bel geen optie kiezen zoals: Bowlen, poolen of darten enz. en ik krijg altijd de voice-mail. Ik heb volgens mij wel een keer een mail gehad waarin hij zei dat hij met me om wou gaan en die had ik volgens mij positief beantwoord. Wat nu te doen?

Ik heb ook Derrick vermoordt en had dus de mogelijkheid om mijn wanted te clearen met Francis alleen ik heb nu de story-line uitgespeeld en nu ben ik de helft van de mensen in mijn telefoon kwijt waaronder ook Francis en dus kan ik hem niet meer bellen. Hoe komt dat?

Geetzz

Dwayne belt je op om uit te gaan of je moet proberen hem zelf te bellen nadat je op z'n mail hebt gereageerd.

Volgens mij is het normaal dat je Francis en Derrick niet meer in je mobiel hebt na storymode. Ik had in ieder geval Francis ook niet meer in mijn mobiel, na de storymode.

Bewerkt: door Farynthane
Link to comment
Delen op andere websites

Francis wordt opgepakt in een zaak rond corruptie, dus die wordt uit je lijst verwijderd. (Hoor je op Weazel News :D )

haha, ik heb francis vermoord.

maar, ik zit met hetzelfde probleem.

ik kan ook geen contact meer krijgen met Dwayne

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat? Hij wil wel eens wat met je doen ik krijg mail en ik reageer positief en hij belt me en zegt dat hij dacht dat ik hem gebeld had en hij zegt dat hij zich alleen voelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand wat? Hij wil wel eens wat met je doen ik krijg mail en ik reageer positief en hij belt me en zegt dat hij dacht dat ik hem gebeld had en hij zegt dat hij zich alleen voelt.

Dat heb ik ook gehad ja, dat hij dacht dat ik hem gebeld had. Maar ik kan hem zelf ook bellen, ik weet niet hoe het kan dat jij hem niet kan bellen :S

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem is dat ik altijd de voice-mail krijg, alleen is de voice-mail volgens mij veranderd? Hij zegt dat hij niet weet waarom hij dit doet en hij zegt dat er toch niemand een berichtje achterlaat en dat jullie allemaal "fake" zijn :?

Edit:Als ik zijn naam selecteer in de Phone Book belt hij automatisch, ik kan dus niet eerst kiezen voor bowlen, darten enz.

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Probleem is dat ik altijd de voice-mail krijg, alleen is de voice-mail volgens mij veranderd? Hij zegt dat hij niet weet waarom hij dit doet en hij zegt dat er toch niemand een berichtje achterlaat en dat jullie allemaal "fake" zijn :?

Edit:Als ik zijn naam selecteer in de Phone Book belt hij automatisch, ik kan dus niet eerst kiezen voor bowlen, darten enz.

Dat je de voicemail krijgt als je hem gewoon belt is normaal. Maar dat je niet met hem uit kan gaan ookal heb je de E-Mail beantwoord schijnen meer mensen problemen mee te hebben wat natuurlijk zuigt. Helaas is er niet echt een oplossing voor. Misschien dat als je het aanhoudt dat je later toch nog contact met hem krijgt, anders ben je gewoon genaaid door het spel. (En kan je overnieuw beginnen om nog eens te proberen om met Dwayne bevriend te raken zonder garantie dat het dan wel lukt...) :{ Sorry man.

Link to comment
Delen op andere websites

je moet wat geduld hebben met dwayne, want hij belt je wel een keer maar niet snel dat was bij mij ook en nu kan ik met hem uitgaan. En over dat e-mail als je positief heb gedaan dan moet je wachten weet nie hoelang je moet gwn GTA 4 spelen en hij belt je wel een keer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...