Jump to content

Bug of iets anders?


Hackman

Recommended Posts

Ik heb inmiddels een nieuwe savegame gemaakt en ben nu klaar met de missie: The Holland Play. Ik kreeg een mail van Dwayne en heb hem positief beantwoord en heel even daarna kreeg ik al een telefoontje dat hij wou bowlen en hij is nu mijn vriend. Ik heb zelfs zijn bodyguards[/font] geunlockt. Bij mijn andere savegame kon ik de missie Undress To Kill van Dwayne niet halen dus die dee ik pas heel laat in de story-line en bij mijn nieuwe savegame dee ik hem direct en nu wil het wel dus misschien is dat de oorzaak dat je geen contact met hem kan krijgen. Je krijgt namelijk Like en Respect als je een missie van Dwayne doet en ik denk dat ik te lang wachtte en dat dus de like/Respect te laag was voor een relatie, dus mijn tip is om als je de missie van Playboy X en Dwayne krijgt dat je dan direct hun missies doet. Als iemand mijn suggestie zou kunnen bevestigen helpen we hier veel mensen die ook hiermee vastzitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...