bjornie1888 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 hey als je de 10 pakketjes van little jacob en badman hebt afgeleverd belt little jacob je op dat je de rastah kleur huntley suv heb vrij gespeeld. dus ik zoeken maar ik vind die car maar niet weet iemand waar die te vinden is? Reageren
Hackman Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Bij het 10de pakketje rijdt je in de Huntley met rasta colors. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 hey als je de 10 pakketjes van little jacob en badman hebt afgeleverd belt little jacob je op dat je de rastah kleur huntley suv heb vrij gespeeld. dus ik zoeken maar ik vind die car maar niet weet iemand waar die te vinden is? Het begaat hier de wagen waarin je het laatste pakketje moet afleveren. Dit is een "rastah kleurige" Huntley Sport, in plaats van zo'n roestig barrel. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik vond de roestige bakken toffer Reageren
bjornie1888 Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 o heh die had helemaal kapot gereden dus die staat ergens op een auto kerkhof Reageren
ScarPacino Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 o heh die had helemaal kapot gereden dus die staat ergens op een auto kerkhof maakt niks uit, je ziet ze vaak rijden in Broker Reageren
Iscariah Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Toch mist die wagen in mijn ogen nog een kleur, namelijk rood. Rood, geel en groen zijn toch de rasta-kleuren lijkt me. Loop een gemiddelde coffeeshop in en je ziet een afbeelding van Bob Marley plus die drie kleuren. Maarja.......................... Reageren
Hackman Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 groen geel rood Dat zijn de kleuren van Reggae, dat soort muziek maakte Bob Marley. Hij geloofde ook in het Rasta-geloof, dat waren volgens mij ook die kleuren. Reageren
Henrix Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Oh, daar heb ik helemaal niks van gemerkt. Maar ik ben nu weer de storyline opnieuw begonnen, dus nu ga ik hem ergens opslaan! Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) de bovenkant is zwart, het midden geel en de onderkant groen dat zijn wel de kleuren van Jamaica grtz. Bewerkt: 21 juli 2008 door lil gta gamer Reageren
FerryN Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 het zijn wel de kleuren: zwart-geel-groen dat is toch de kleur van Jamaica??? Ja, de vlag, Maar wat hij bedoeld, zijn de kleuren Rood, Groen, Geel. De kleuren waar onze Bob fan van was. Bombaclot! Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ja dat wist ik wel maar ik bedoel de kleuren van de auto hahaha grtz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.