Jump to content

rastah kleur huntley suv


bjornie1888

Recommended Posts

hey

als je de 10 pakketjes van little jacob en badman hebt afgeleverd belt little jacob je op dat je de rastah kleur huntley suv heb vrij gespeeld. :D

dus ik zoeken maar ik vind die car maar niet :N weet iemand waar die te vinden is?

Link to comment
Delen op andere websites

hey

als je de 10 pakketjes van little jacob en badman hebt afgeleverd belt little jacob je op dat je de rastah kleur huntley suv heb vrij gespeeld. :D

dus ik zoeken maar ik vind die car maar niet :N weet iemand waar die te vinden is?

Het begaat hier de wagen waarin je het laatste pakketje moet afleveren. Dit is een "rastah kleurige" Huntley Sport, in plaats van zo'n roestig barrel.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch mist die wagen in mijn ogen nog een kleur, namelijk rood. Rood, geel en groen zijn toch de rasta-kleuren lijkt me. Loop een gemiddelde coffeeshop in en je ziet een afbeelding van Bob Marley plus die drie kleuren. Maarja..........................

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
600pxflagofjamaicasvg1err9.jpg

het zijn wel de kleuren: zwart-geel-groen dat is toch de kleur van Jamaica??? :tu:

Ja, de vlag,

Maar wat hij bedoeld, zijn de kleuren Rood, Groen, Geel.

De kleuren waar onze Bob fan van was.

Bombaclot!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...