Jump to content

Vindplaatsen Voertuigen


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    26

  • Tommy-Vercetti

    19

  • Melvin_123

    18

  • PrioX

    9

Sorry Hearv, Ik heb het over het hoofd gezien, Ik zat ff snel te kijken in alle richtingen en waarschijnlijk heb ik het met holland verward. :$

Ik heb nu trouwens ook een Bati Custom gevonden in de Sprunk kleuren/uitvoering dus heel erg bedankt! :tu:

Waar heb je die gevonden dan?

Ik kwam hem hier (Per toeval) tegen. ^_^ (Ik was er op dat moment niet echt naar opzoek, Omdat ik de NOOSE/FIB ff kwijt moest raken) ;)

Ik heb trouwens nu ook alle (?) andere uitvoeringen van de Bati Custom gevonden, Stronzo, Barracho, Redwood Cigarettes, En natuurlijk de Sprunk versie. 8)

Ben er meer dan blij mee, Echt een stoere motor die ook nog eens lekker rijd. En nu opweg naar die mooie Double T Custom! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry Hearv, Ik heb het over het hoofd gezien, Ik zat ff snel te kijken in alle richtingen en waarschijnlijk heb ik het met holland verward. :$

Ik heb nu trouwens ook een Bati Custom gevonden in de Sprunk kleuren/uitvoering dus heel erg bedankt! :tu:

Waar heb je die gevonden dan?

Ik kwam hem hier (Per toeval) tegen. ^_^ (Ik was er op dat moment niet echt naar opzoek, Omdat ik de NOOSE/FIB ff kwijt moest raken) ;)

Ik heb trouwens nu ook alle (?) andere uitvoeringen van de Bati Custom gevonden, Stronzo, Barracho, Redwood Cigarettes, En natuurlijk de Sprunk versie. 8)

Ben er meer dan blij mee, Echt een stoere motor die ook nog eens lekker rijd. En nu opweg naar die mooie Double T Custom! :puh:

En misschien een domme vraag, maar is dit in IV, TLaD of TBoGT?

Link to comment
Delen op andere websites

En misschien een domme vraag, maar is dit in IV, TLaD of TBoGT?

Sowieso niet IV, hoogstwaarschijnlijk TLaD, maar het kan TBoGT zijn mocht Melvin de Bati Custom uit Dearture Time hebben gesaved.

TLAD ;) Daar zie ik ze nu regelmatig rondrijden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan in feite zoveel Double T Customs bemachtigen als je wilt.

Als je Malc z'n Encounter ziet.

Krijg een wanted level of richt met een wapen op Malc ( Schiet hem niet dood! )

dan zal hij weglopen en is de Double T Custom helemaal voor jouw..

Als ik jouw was zou ik er 2 saven aangezien moters nogwel eens willen verdwijnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wanneer je ze op het parkeervak van het Lost MC parkeert. Daar gaan ze steeds een klein stukje naar achteren, tot ze op straat staan en dus verdwijnen. Dit is te voorkomen door de motoren dwars op het parkeervak te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wanneer je ze op het parkeervak van het Lost MC parkeert. Daar gaan ze steeds een klein stukje naar achteren, tot ze op straat staan en dus verdwijnen. Dit is te voorkomen door de motoren dwars op het parkeervak te zetten.

Je kan ze ook gewoon in de tegengestelde richting van de straat zetten..

Dan zal hij op een gegeven moment tegen de stoep aanleunen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...