Jump to content

Vindplaatsen Voertuigen


Venzio

Recommended Posts

er zijn auto's die op vaste plekken spawnen, de link heb ik in een ander topic opgegeven, waar het over de automerken gaan...

de NRG 900 kan je in een motorzaak vinden in Algonquin, als je goed rond kijkt, zie je een showroom met alleen NRG's :puh:

de rest van je voertuigen hebben geen vaste spawn plek...

waar is die motorzaak

Motorzaak vind je in Alderney en niet in Algonquin.

De exacte plaats is Hier

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    26

  • Tommy-Vercetti

    19

  • Melvin_123

    18

  • PrioX

    9

Kan iemand me de vindplaatsen van de Infernus de NRG900 de Sanchez en de Cometgeven? ik kan nog niet op 3e eiland maar wel op Algonquin..

Bedankt!

Nrg900 de sanchez en de comet moet je gewoon spawnen met cheats ;)

misschien wil hij niet cheaten en eerst de 100 procent halen

:duh:

dus weet je het ook zonder cheats ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Meschien een handige tip: auto spawn cheats hebben geen effect op de 100%

Maar codes zoals bijvoorbeeld gezondheid hebben wel invloed.

ik speel gta iv met alleen auto codes.

Voor zover ik weet, hebben geen enkele cheats invloed op het halen van de 100% van GTA IV hoor. Sommige cheats hebben invloed op het behalen van Archievements, maar op de 100% heeft het geen invloed. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat iedereen dezelfde auto's voor Stevie moet stelen?

Nu heb ik een 2e opdracht van Stevie om een auto te stelen en die moet bij 1 van de (5?) Burger Shot's staan. Ik heb alleen geen flauw idee. Ik ben namelijk bij alle Burger Shot's geweest als het goed is, maar heb 'm niet gezien. Kan iemand mij hiermee helpen? :puh:

Edit: Laat maar. Heb al wat gevonden op wikigta..

die auto kun je halen bij een vervallen burger shot aan de achterkant !

heel dicht bij de cluking bell

Click here to view the SnapMap

Bewerkt: door maus1994
Link to comment
Delen op andere websites

er zijn auto's die op vaste plekken spawnen, de link heb ik in een ander topic opgegeven, waar het over de automerken gaan...

de NRG 900 kan je in een motorzaak vinden in Algonquin, als je goed rond kijkt, zie je een showroom met alleen NRG's :puh:

de rest van je voertuigen hebben geen vaste spawn plek...

waar is die motorzaak

als je de missie smackdown nog niet hebt gedaan, kun je deze zaak vinden op weg naar de Burger Shot met je politieauto. Je moet ene Bucky opzoeken in het politiesysteem, deze zit dus in de Burger Shot. Volg de gele lijn naar de Burger Shot en kijk goed om je heen. Uit mijn hoofd gezegd zit de zaak ergens aan de linkerkant van de weg. ik hoop dat je hem kan vinden :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Weet er iemand waar ik de SUPER GT kan vinden?? ik heb WIKIGTA gekeken maar er staat geen vindplaats bij?
Je Super Gt heeft een cheat code maar als je hem niet wilt cheaten moet je vooral op het derde eiland en in die wijk van michael faustin kijken daar heb ik m'n super GT gehaald.
Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand waar ik de SUPER GT kan vinden?? ik heb WIKIGTA gekeken maar er staat geen vindplaats bij?
Je Super Gt heeft een cheat code maar als je hem niet wilt cheaten moet je vooral op het derde eiland en in die wijk van michael faustin kijken daar heb ik m'n super GT gehaald.

Waar Micheal Faustin woont is het 1e eiland, of is hij verhuist naar Alderney? :{
Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand waar ik de SUPER GT kan vinden?? ik heb WIKIGTA gekeken maar er staat geen vindplaats bij?
Je Super Gt heeft een cheat code maar als je hem niet wilt cheaten moet je vooral op het derde eiland en in die wijk van michael faustin kijken daar heb ik m'n super GT gehaald.

Waar Micheal Faustin woont is het 1e eiland, of is hij verhuist naar Alderney? :{

Nee wat ik bedoel is dat michael faustin op het 1ste eiland in zo'n kleine rijke buurt.

Want aangezien daar wel eens dure auto's rijden Rebla's intruders enzo. En af en toe ook wel eens zo'n snelheidsmonster.

In alderney woont zo'n andere rijke gast waar die cognoscenti's staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand waar ik de SUPER GT kan vinden?? ik heb WIKIGTA gekeken maar er staat geen vindplaats bij?
Je Super Gt heeft een cheat code maar als je hem niet wilt cheaten moet je vooral op het derde eiland en in die wijk van michael faustin kijken daar heb ik m'n super GT gehaald.

Waar Micheal Faustin woont is het 1e eiland, of is hij verhuist naar Alderney? :{

Nee wat ik bedoel is dat michael faustin op het 1ste eiland in zo'n kleine rijke buurt.

Want aangezien daar wel eens dure auto's rijden Rebla's intruders enzo. En af en toe ook wel eens zo'n snelheidsmonster.

In alderney woont zo'n andere rijke gast waar die cognoscenti's staan.

Ik zie nu dat er EN tussen stond: derde eiland en in die wijk

die rijke gast is Pegorino

Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand waar ik de SUPER GT kan vinden?? ik heb WIKIGTA gekeken maar er staat geen vindplaats bij?
Je Super Gt heeft een cheat code maar als je hem niet wilt cheaten moet je vooral op het derde eiland en in die wijk van michael faustin kijken daar heb ik m'n super GT gehaald.

Waar Micheal Faustin woont is het 1e eiland, of is hij verhuist naar Alderney? :{

Nee wat ik bedoel is dat michael faustin op het 1ste eiland in zo'n kleine rijke buurt.

Want aangezien daar wel eens dure auto's rijden Rebla's intruders enzo. En af en toe ook wel eens zo'n snelheidsmonster.

In alderney woont zo'n andere rijke gast waar die cognoscenti's staan.

Ik zie nu dat er EN tussen stond: derde eiland en in die wijk

die rijke gast is Pegorino

Heb ik ook wel eens hoor dat ik ergens over heen lees.

dankjewel trouwens voor het antwoord op die naam: pegorino was het :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
er zijn auto's die op vaste plekken spawnen, de link heb ik in een ander topic opgegeven, waar het over de automerken gaan...

de NRG 900 kan je in een motorzaak vinden in Algonquin, als je goed rond kijkt, zie je een showroom met alleen NRG's :puh:

de rest van je voertuigen hebben geen vaste spawn plek...

waar is die motorzaak

Motorzaak vind je in Alderney en niet in Algonquin.

De exacte plaats is Hier

Staan er in die motorzaak ook Faggio's..?

Zo niet, weet iemand dan waar ik een Faggio kan vinden..? :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...