Jump to content

Vindplaatsen Voertuigen


Venzio

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    26

  • Tommy-Vercetti

    19

  • Melvin_123

    18

  • PrioX

    9

Even een vraagje, ik wil graag een Sultan TT vinden, maar daarvoor heb ik een normale Sultan voor nodig. Ik heb echt heel LC afgezocht maar ik kan hem nergens vinden, dus misschien weten jullie in welk gebied hij rondrijdt, of misschien een spawnplek..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een SuperGT 8)

Iemand enig idee in Welke missie je die Wagen kan pakken ? :puh:

Want ik Dacht eens een SuperGT voor een Gebouw gezien te hebben en dat tijdens het begin van een Missie

of Wie weet waar ze soms rondrijden of mess spawnen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een SuperGT 8)

Iemand enig idee in Welke missie je die Wagen kan pakken ? :puh:

Want ik Dacht eens een SuperGT voor een Gebouw gezien te hebben en dat tijdens het begin van een Missie

of Wie weet waar ze soms rondrijden of mess spawnen ?

Ik weet het niet zeker, maar ik zag in Alderney (dichtbij het park waar Derrick zit bij zijn eerste missie) een paar Super GT's rondrijden.

Ik weet niet of je hier wat mee kan?

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje, ik wil graag een Sultan TT vinden, maar daarvoor heb ik een normale Sultan voor nodig. Ik heb echt heel LC afgezocht maar ik kan hem nergens vinden, dus misschien weten jullie in welk gebied hij rondrijdt, of misschien een spawnplek..

Een Sultan TT is er niet, een Sultan RS wel. Hier kun je hem vinden, achter de garage in de struiken.

Ik herhaal alleen maar wat Hanneswasco schreef.

Link to comment
Delen op andere websites

Een Sultan TT is er niet, een Sultan RS wel. Hier kun je hem vinden, achter de garage in de struiken.

De Sultan TT bestaat wel...

Dus, het makkelijkste is eigenlijk de voorgenoemde Sultan RS te zoeken en dan afzakken naar Alderney City en de zijnen... Wanneer je een Sentinel XS(STD) ziet, wat vaak voorkomt met de RS, kun je beter deze pakken, normaal heb je de TT dan na een beetje rondrijden hier :) .

De Super GT is één van de moeilijkst bemachtigbare auto's in het spel. Hij is mogelijk te vinden met de Comet/Tursimo rond South-Algonquin. Onder Star Junction dus tot Union Drive :) .

Link to comment
Delen op andere websites

De TT is een gangcar versie van de gewone Sultan. Er zit een RS spoiler op(maar is gewoon 4-deurs in tegenstelling tot de RS), hij heeft een zéér lichte bodykit, een soort Mitsubishi Evo style luchtinlaat(gesplitst), is altijd blauw, en heeft altijd goude velgen. Als je instapt staat er gewoon Sultan omdat alle opties gewone extra's zijn. Kijk anders eens in het Rare cars topic.. De naam TT is alleen maar verzonnen door fans, om aan te duiden dat het niet om de gewone Sultan gaat, maar eentje met RS spoiler. Hij lijkt op de originele Subaru Impreza WRC rallyauto's, ook meestal blauw met goude velgen en zo'n zelfde soort spoiler. Hij is alleen te vinden in Alderney City.

EDIT: Natuurlijk staat weer precies de Sultan TT niet in het topic met video. Ik zoek hem wel op op youtube. Gevonden:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een SuperGT 8)

Iemand enig idee in Welke missie je die Wagen kan pakken ? :puh:

Want ik Dacht eens een SuperGT voor een Gebouw gezien te hebben en dat tijdens het begin van een Missie

of Wie weet waar ze soms rondrijden of mess spawnen ?

Ik weet het niet zeker, maar ik zag in Alderney (dichtbij het park waar Derrick zit bij zijn eerste missie) een paar Super GT's rondrijden.

Ik weet niet of je hier wat mee kan?

Bedankt voor je Reactie ! ik zal eens even gaan rond neuzen

Ik weet nu trouwens ook zeker dat er tijdens een Missie een SuperGT voor een gebouw staat waar je in moet en mensen moet afmaken maar ik kom ff niet op de naam ? ik ben een nieuw game begonnen en wil daar even opletten als ik die missie ga doen als iemand toevallig die missie naam weet ? alvast bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een SuperGT 8)

Iemand enig idee in Welke missie je die Wagen kan pakken ? :puh:

Want ik Dacht eens een SuperGT voor een Gebouw gezien te hebben en dat tijdens het begin van een Missie

of Wie weet waar ze soms rondrijden of mess spawnen ?

Ik weet het niet zeker, maar ik zag in Alderney (dichtbij het park waar Derrick zit bij zijn eerste missie) een paar Super GT's rondrijden.

Ik weet niet of je hier wat mee kan?

Bedankt voor je Reactie ! ik zal eens even gaan rond neuzen

Ik weet nu trouwens ook zeker dat er tijdens een Missie een SuperGT voor een gebouw staat waar je in moet en mensen moet afmaken maar ik kom ff niet op de naam ? ik ben een nieuw game begonnen en wil daar even opletten als ik die missie ga doen als iemand toevallig die missie naam weet ? alvast bedankt !

Mmm.. even denken, oh ja, bij de missie Union Drive van Bernie Crane moet je een Super GT achtervolgen. Daarvoor heb je natuurlijk ook een snelle auto nodig. Na de cut scene als je bij Bernie aankomt ben je buiten, dan staat er links een Super GT. Daarmee moet je naar de aangewezen plaats rijden en de blackmailers doden met een drive-by. Als dat niet lukt stappen en uit en moet je ze nog gaan vermoorden, heb je dat gedaan dan moet je Bernie gaan ophalen, die zit nog in de Super GT. Als je die hebt afgezet kun je de Super GT houden.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...