Jump to content

Vindplaatsen Voertuigen


Venzio

Recommended Posts

Ik zoek een SuperGT cool2.gif

Iemand enig idee in Welke missie je die Wagen kan pakken ? puh2.gif

Want ik Dacht eens een SuperGT voor een Gebouw gezien te hebben en dat tijdens het begin van een Missie

of Wie weet waar ze soms rondrijden of mess spawnen ?

Ik weet het niet zeker, maar ik zag in Alderney (dichtbij het park waar Derrick zit bij zijn eerste missie) een paar Super GT's rondrijden.

Ik weet niet of je hier wat mee kan?

Bedankt voor je Reactie ! ik zal eens even gaan rond neuzen

Ik weet nu trouwens ook zeker dat er tijdens een Missie een SuperGT voor een gebouw staat waar je in moet en mensen moet afmaken maar ik kom ff niet op de naam ? ik ben een nieuw game begonnen en wil daar even opletten als ik die missie ga doen als iemand toevallig die missie naam weet ? alvast bedankt !

Mmm.. even denken, oh ja, bij de missie Union Drive van Bernie Crane moet je een Super GT achtervolgen. Daarvoor heb je natuurlijk ook een snelle auto nodig. Na de cut scene als je bij Bernie aankomt ben je buiten, dan staat er links een Super GT. Daarmee moet je naar de aangewezen plaats rijden en de blackmailers doden met een drive-by. Als dat niet lukt stappen en uit en moet je ze nog gaan vermoorden, heb je dat gedaan dan moet je Bernie gaan ophalen, die zit nog in de Super GT. Als je die hebt afgezet kun je de Super GT houden.

De auto die links staat is een fel-Oranje Turismo en die is ook zeldzaam.

De Blackmailers die je moet achtervolgen rijden in een Super GT

Vermoord deze en stap in de Super GT.

stap bij de Turismo in en uit.

Bernie volgt je dan te voet.

Pak de Super GT en zet hem af.

Nu heb je een Zwarte Super GT met een Roze/Rode/Gele/Grijze/Groene gloed

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    26

  • Tommy-Vercetti

    19

  • Melvin_123

    18

  • PrioX

    9

Dus, het makkelijkste is eigenlijk de voorgenoemde Sultan RS te zoeken en dan afzakken naar Alderney City en de zijnen... Wanneer je een Sentinel XS(STD) ziet, wat vaak voorkomt met de RS, kun je beter deze pakken, normaal heb je de TT dan na een beetje rondrijden hier :) .

Ik probeer nu een paar moeilijke auto's te bemachtigen, en ik heb dus al de Sentinel XS, V10 Presidente(ofzoiets :7) en nog een paar andere auto's.

Maar in welke straat moest ik nou rondrijden om een Sultan of eventueel een Sultan TT te bemachtigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in welke straat moest ik nou rondrijden om een Sultan of eventueel een Sultan TT te bemachtigen?

Klik (SnapMap)

Als je in dat straatje rondt rijdt zal je de TT tegen komen, je zal hem niet 1 2 3 tegen komen.

Maar als je een Sultan hebt zal je hem snel tegen komen in die straat en in de buurt van die straat (Alderney City) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar in welke straat moest ik nou rondrijden om een Sultan of eventueel een Sultan TT te bemachtigen?

Klik (SnapMap)

Als je in dat straatje rondt rijdt zal je de TT tegen komen, je zal hem niet 1 2 3 tegen komen.

Maar als je een Sultan hebt zal je hem snel tegen komen in die straat en in de buurt van die straat (Alderney City) ;)

Oke, maar dan kom ik nu weer terug op de vraag:

Waar kan ik de Sultan vinden? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, maar dan kom ik nu weer terug op de vraag:

Waar kan ik de Sultan vinden? :$

Helaas heeft deze geen vaste locatie.

(?) Maar ik geloof dat je hem vak tegen komt in het noorden van Aldeney (Westdyke) (?)

:)

Ik zal nu gelijk ff kijken.. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een SuperGT cool2.gif

Iemand enig idee in Welke missie je die Wagen kan pakken ? puh2.gif

Want ik Dacht eens een SuperGT voor een Gebouw gezien te hebben en dat tijdens het begin van een Missie

of Wie weet waar ze soms rondrijden of mess spawnen ?

Ik weet het niet zeker, maar ik zag in Alderney (dichtbij het park waar Derrick zit bij zijn eerste missie) een paar Super GT's rondrijden.

Ik weet niet of je hier wat mee kan?

Bedankt voor je Reactie ! ik zal eens even gaan rond neuzen

Ik weet nu trouwens ook zeker dat er tijdens een Missie een SuperGT voor een gebouw staat waar je in moet en mensen moet afmaken maar ik kom ff niet op de naam ? ik ben een nieuw game begonnen en wil daar even opletten als ik die missie ga doen als iemand toevallig die missie naam weet ? alvast bedankt !

Mmm.. even denken, oh ja, bij de missie Union Drive van Bernie Crane moet je een Super GT achtervolgen. Daarvoor heb je natuurlijk ook een snelle auto nodig. Na de cut scene als je bij Bernie aankomt ben je buiten, dan staat er links een Super GT. Daarmee moet je naar de aangewezen plaats rijden en de blackmailers doden met een drive-by. Als dat niet lukt stappen en uit en moet je ze nog gaan vermoorden, heb je dat gedaan dan moet je Bernie gaan ophalen, die zit nog in de Super GT. Als je die hebt afgezet kun je de Super GT houden.

De auto die links staat is een fel-Oranje Turismo en die is ook zeldzaam.

De Blackmailers die je moet achtervolgen rijden in een Super GT

Vermoord deze en stap in de Super GT.

stap bij de Turismo in en uit.

Bernie volgt je dan te voet.

Pak de Super GT en zet hem af.

Nu heb je een Zwarte Super GT met een Roze/Rode/Gele/Grijze/Groene gloed

Allemaal Bedankt voor de Reactie's !!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mmm.. even denken, oh ja, bij de missie Union Drive van Bernie Crane moet je een Super GT achtervolgen. Daarvoor heb je natuurlijk ook een snelle auto nodig. Na de cut scene als je bij Bernie aankomt ben je buiten, dan staat er links een Super GT. Daarmee moet je naar de aangewezen plaats rijden en de blackmailers doden met een drive-by. Als dat niet lukt stappen en uit en moet je ze nog gaan vermoorden, heb je dat gedaan dan moet je Bernie gaan ophalen, die zit nog in de Super GT. Als je die hebt afgezet kun je de Super GT houden.

Wat lul jij nu, links staat een Turismo en verder in de straat een Comet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mmm.. even denken, oh ja, bij de missie Union Drive van Bernie Crane moet je een Super GT achtervolgen. Daarvoor heb je natuurlijk ook een snelle auto nodig. Na de cut scene als je bij Bernie aankomt ben je buiten, dan staat er links een Super GT. Daarmee moet je naar de aangewezen plaats rijden en de blackmailers doden met een drive-by. Als dat niet lukt stappen en uit en moet je ze nog gaan vermoorden, heb je dat gedaan dan moet je Bernie gaan ophalen, die zit nog in de Super GT. Als je die hebt afgezet kun je de Super GT houden.

Wat lul jij nu, links staat een Turismo en verder in de straat een Comet.

Ik heb hem hier al op aangesproken :7

In de missie Hating The Haters zal er een zilveren Comet staan met een rode gloed.

In Union Drive staat er een Oranje-Turisme die dezelfde kleur heeft als de Infernus van Bernie ( Als hij oranje is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...