Jump to content

Vindplaatsen Voertuigen

Recommended Posts

• Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

26

• Tommy-Vercetti

19

• Melvin_123

18

• PrioX

9

Geplaatst:

Hi ik bn op zoek naar een: Hakumai, Feroci, en een PC600

alvast bedankt

voor de Pc600 moet je in Dukes zijn daar komt ie vaak voor

de hakumai kun je denk ik in Broker vinden

en de Feroci in midden en zuid- Algonquin

je moet gewoon een beetje rondrijden en je komt er wel een tegen

Geplaatst:

Hi ik bn op zoek naar een: Hakumai, Feroci, en een PC600

alvast bedankt

Hakumai > Fortside, Bohan

Feroci > ChinaTown, Algonquin

(?) PCJ600 > Star Junction, Algonquin + Outlook, Broker (?)

Geplaatst:

Naar mijn weten rijdt de Hakumai rond in het Russische Gang gebied, dus moet je even kijken rond Firefly Island. (Gevonden in de bestanden van Gta IV).

Geplaatst:

Hakumai is meestal en bijna uitsluitend te vinden in Bohan(South Bohan & Chase Point).

PCJ-600 is meestal te vinden in Dukes(Steinway & East Island City) en de Feroci in Chinatown, Algonquin... maar veel meer te vinden in Acter Industrial Park, hoe raar ook spawnt de auto hier geregeld en zal je hem ook vaak zien voorbijrijden.

• 2 weken later...
Geplaatst:

De Feltzer is één van de meest voorkomende auto's in het spel, je zal hem bijvoorbeeld heel vaak tegenkomen in Hove Beach en Firefly Island op Crockett Avenue, daarbij ook heel vaak in South Bohan.

De Lokus daarentegen is één van de minst voorkomende auto's, enkel te vinden rond Little Italy en Chinatown in Algonquin.

Geplaatst:

Weet iemand hoe je snel een Feltzer en een Lokus vindt ? :D

De Feltzer is één van de meest voorkomende auto's in het spel, je zal hem bijvoorbeeld heel vaak tegenkomen in Hove Beach en Firefly Island op Crockett Avenue, daarbij ook heel vaak in South Bohan.

De Lokus daarentegen is één van de minst voorkomende auto's, enkel te vinden rond Little Italy en Chinatown in Algonquin.

hmm... Lokus heb ik noot echt opgemerkt. Die voorkant doet me aan een Peugot denken

moet hem maar eens zoeken 8)

Geplaatst:

Mmm.. even denken, oh ja, bij de missie Union Drive van Bernie Crane moet je een Super GT achtervolgen. Daarvoor heb je natuurlijk ook een snelle auto nodig. Na de cut scene als je bij Bernie aankomt ben je buiten, dan staat er links een Super GT. Daarmee moet je naar de aangewezen plaats rijden en de blackmailers doden met een drive-by. Als dat niet lukt stappen en uit en moet je ze nog gaan vermoorden, heb je dat gedaan dan moet je Bernie gaan ophalen, die zit nog in de Super GT. Als je die hebt afgezet kun je de Super GT houden.

Wat lul jij nu, links staat een Turismo en verder in de straat een Comet.

Sorry, ik haal deze namelijk heel vaak door elkaar.

Neem me niet kwalijk..

Geplaatst:

Ik had net mijn Sentinel voor mijn huis geparkeerd tussen de gele lijnen.

Ben toen weggegaan voor een missie. En toen ik terug kwam was mijn Sentinel weg :cry:

Is dit normaal?

En waar kan ik een sentinel vinden?

Geplaatst: (bewerkt)

De Sentinel zal je het meest tegenkomen in Westdyke in Alderney en rond Chinatown in Algonquin, maar verder is het een erg vaak voorkomende auto. Dat je auto is verdwenen is een vaak-voorkomend probleem maar is niet altijd een zekerheid, je auto kan gestolen zijn door de politie of hij kan van zijn plaats zijn gereden, verder is het parkeren tussen de lijntjes volkomen overbodig, het is niet eens noodzakelijk soms om al maar tussen de lijnen te staan. Zo geraakte ik toch mijn Sanchez kwijt, ik zette mijn net gebruikte auto net iets te dicht bij het vak en de parkeerplaatsen slaagt enkel de 2 meest recente voertuigen op, dus viel in mijn geval de Sanchez weg.

Bewerkt: door Hearv94

De Sentinel heeft ook een vaste plaats >hier<

Als je de auto wilt pakken zal je een wanted level krijgen.

:D

Bewerkt: door PrioXCoMBo

De Sentinel heeft ook een vaste plaats >hier<

Als je de auto wilt pakken zal je een wanted level krijgen.

:D

Daar twijfel ik toch over of die wel vast is, ik heb hem er ook wel eens gezien, maar niet altijd, ik ben er dus echt niet zeker van... het is een twijfelgeval. Dat is dezelfde plaats CG...

Bewerkt: door Hearv94

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...