Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 De Lokus is gemaakt door Übermacht en is gebaseerd op de Lexus GS met de achterkant van een BMW E46 3-series . De Lokus is gemaakt door Emperor en niet door Übermacht Ik denk dat je fout zit met de Oracle Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 De Lokus is gemaakt door Emperor en niet door Übermacht Ik denk dat je fout zit met de Oracle Dat klopt wat je zegt, ik was verwart door het feit dat Lokus een Duits woord is, dus was het voor mij een Übermacht . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Een vraagje over TLAD ( Wat stom dat ik dit niet weet ) Waar kan ik de Towtruck en eventueel de Roestige Emperor vinden??? De Normale versie zie ik wel eens maar die wil ik niet Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Een vraagje over TLAD ( Wat stom dat ik dit niet weet ) Waar kan ik de Towtruck en eventueel de Roestige Emperor vinden??? De Normale versie zie ik wel eens maar die wil ik niet De Towtruck komt volgens mij veel voor in zuid-Alderney en de roestige Emperor kun je volgens mij overal vinden ik was juist verbaasd toen ik een nette zwarte Emperor von d die ik heb opgeslagen. Als ik jou was zou ik voor de Emperor in South Bohan, Bohan zoeken Edit: ik heb de Lokus gevonden in South Bohan heb hem opgeslagen Edit 2: wat is het verschil tussen de Sultan RS en de Sultan TT Bewerkt: 28 maart 2010 door vice infernusX Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 De Sultan RS is een ander type dan de Sultan en de TT-versie is een variant binnen de Sultan, hij is opgevoerd en heeft een paar aangepaste onderdelen, maar is grotendeels gewoon een Sultan. Je vindt de Towtruck juist in het noorden van Alderney... voornamelijk in Berchem . Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 De Sultan RS is een ander type dan de Sultan en de TT-versie is een variant binnen de Sultan, hij is opgevoerd en heeft een paar aangepaste onderdelen, maar is grotendeels gewoon een Sultan. Je vindt de Towtruck juist in het noorden van Alderney... voornamelijk in Berchem . Oh... daar ben ik hem nog nooit tegengekomen jij zal het wel beter weten. Bedankt voor de info Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Nog nooit? Grappig want ik kom de Towtruck dusenkel daar tegen en ook soms wel eens in Noord-Oost Alderney City . Zou niet weten waar anders... Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Weet iemand messchien waar je de grootste kans hebt dat je een Banshee tegenkomt ? Tijdens de missies kwam ik ze regelmatig tegen , maar nu zoek ik er 1. Reageren
PrioX Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Meestal rijden ze in Algonquin, ChinaTown en in de buurt van ChinaTown. Maar je kan hem natuurlijk ook ergens anders in LC zien rondrijden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 De Banshee is de meest voorkomende sportwagen in LC, het is daarom ook niet zo moeilijk om er eentje te vinden. Op de Broker-Dukes Expressway komt hij wel vaker voor, de andere locatie waar je hem vaak zult aantreffen is Albany Avenue Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 (bewerkt) Ja Tijdens de missies zag ik hem erg vaak rond rijden :$ Maar toen zocht ik er geen 1 En als je er wel 1 nodig hebt dan kom je ze weer niet 1 2 3 tegen haha Bedankt voor de Reactie's ! ik ga ff rond neuzen is een mooi wagentje Bewerkt: 1 april 2010 door Melvin_123 Reageren
vice infernusX Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Hearv heeft gelijk je komt hem erg vaak tegen op de Albany Ave probeer ook de East Borough Bridge Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Bedankt voor de Reactie's ! Ik heb er idd 1 gevonden op de : Albany Ave Na de Spray&Go probleem heb ik hem nu ook in mijn favo kleuren Weet iemand toevallig wat Alle Sportwagens zijn in IV ??? En waar de meeste te vinden zijn Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Sportwagens? Dat hangt ervan af wat jij een sportwagen vind... maar hier bij Sport Cars, maar kijk natuurlijk ook bij de Muscle Cars en Hatchbacks . Vindplaatsen lijstjedoor mezelf gemaakt, het staat in Cuban Gangster's post maar je zult de aut's er tussen moeten zoeken. Enkel Turismo heeft een vaste vindplaats denk ik... Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) @ Hearv94 : Bedankt ik gaat eventjes rond kijken ! Wat ik onder sportwagens versta zijn in ieder geval onderstaande auto's : - Banshee - Infernus - Coquette (Deze moet ik nog vinden) - Turismo - Comet - Super GT - En messchien nog een paar ? Bewerkt: 2 april 2010 door Melvin_123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.