Jump to content

Vindplaatsen Voertuigen


Venzio

Recommended Posts

Super GT en de Feltzer ook, verwacht je niet misschien maar deze hoort er echt bij...

Als je een Coquette zoekt dan moet je met een Banshee naar hier, dan verschijnt er wel vaka genoeg een Coquette of twee... Coquette's zijn ook wel te vinden in Westminster en rond Star Junction en ook met momenten aan East Hook en Hove Beach wanneer je met een Feltzer rijdt :) .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 144
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    26

  • Tommy-Vercetti

    19

  • Melvin_123

    18

  • PrioX

    9

Bedankt Hearv ! :tu:

Anders kan ik messchien die Roze Feltzer van die Graci Ancelotti pakken als dat kan ? (tijdens de missie aan het einde)

het is me alleen nog nooit gelukt .. die auto rijd steeds weg en rennend haal ik hem niet meer in :ch:

En als ik een auto probeer te pakken om die Feltzer dan te achtervolgen dan is die Feltzer ook alweer foetsie :-(

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Om de Feltzer te haln moet je een Sniper gebruiken en de bestuurder neerschieten knipoog.gif .

Je kan ook gewoon een Carbine Rifle gebruiken.

Aangezien het een Cabrio is kan hij op Stevie ( Zo heet die gast ) richten.

Schiet hem gewoon enkel door z'n kop en de Feltzer is voor jouw.

Link to comment
Delen op andere websites

De Roze Feltzer was gister bijna gelukt , dus vandaag zal ik hem halen :Y

Bedankt voor de Reactie's ;)

Ik had gister terwijl ik per ongeluk steeds meer politie achter me aankreeg ook per toeval een Zwarte FIB Bufallo te pakken gehad :D alleen werd ik kort daarna dood geschoten door al die agenten :ch:

Weet iemand hoe je wat makkelijker aan die auto kan komen ? of Spawnt die messchien ergens ? net zoals de normale politie wagens. Bij hoeveel Sterren komt die auto eigenlijk tevoorschijn ? :$ Vind het wel een Stoere wagen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

De Roze Feltzer was gister bijna gelukt , dus vandaag zal ik hem halen :Y

Bedankt voor de Reactie's ;)

Ik had gister terwijl ik per ongeluk steeds meer politie achter me aankreeg ook per toeval een Zwarte FIB Bufallo te pakken gehad :D alleen werd ik kort daarna dood geschoten door al die agenten :ch:

Weet iemand hoe je wat makkelijker aan die auto kan komen ? of Spawnt die messchien ergens ? net zoals de normale politie wagens. Bij hoeveel Sterren komt die auto eigenlijk tevoorschijn ? :$ Vind het wel een Stoere wagen 8)

Cheat mss?

Daar staat ie ook tussen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe je wat makkelijker aan die auto kan komen ? of Spawnt die messchien ergens ? net zoals de normale politie wagens. Bij hoeveel Sterren komt die auto eigenlijk tevoorschijn ? :$ Vind het wel een Stoere wagen 8)

De FIB verschijnt wanneer de speler terroristische aanslagen pleegt, zoals het opblazen van politiewagens. Ze verschijnen samen met de NOOSE op Wanted Level 4.

Link to comment
Delen op andere websites

De Roze Feltzer was gister bijna gelukt , dus vandaag zal ik hem halen :Y

Bedankt voor de Reactie's ;)

Ik had gister terwijl ik per ongeluk steeds meer politie achter me aankreeg ook per toeval een Zwarte FIB Bufallo te pakken gehad :D alleen werd ik kort daarna dood geschoten door al die agenten :ch:

Weet iemand hoe je wat makkelijker aan die auto kan komen ? of Spawnt die messchien ergens ? net zoals de normale politie wagens. Bij hoeveel Sterren komt die auto eigenlijk tevoorschijn ? :$ Vind het wel een Stoere wagen 8)

Cheat mss?

Daar staat ie ook tussen ;)

Ik gebruik helemaal GEEN cheats ;) Wil hem graag Saven zonder Cheats !

@ Cuban Gangster : Bedankt , ik ga even wat uitproberen , hoef ik tenminste geen 6 sterren te krijgen :puh: want dat zou het alleen maar moeilijker maken :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Weet iemand messchien of de FIB Bufallo ergens in Liberty City Spawnt ? 8) (Net zoals de police cruisers). :bonk:

Of wat is de makkelijkste manier om eraan te komen ? Want tot nu toe krijg ik die auto's namelijk nooit achter me aan als ik 4/5 sterren heb. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij spawned niet. Hij verschijnt alleen vanaf Wanted Level 4, en dan moet je nog politiewagens opblazen etc, ze reageren alleen op terroristische aanslagen. Ga vechten voor je safehouse, en wanneer er Buffalo's staan gewoon naar binnen gaan en saven ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...