Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Deze zoek ik... En niet de Schafter uit TLAD en IV. Dus je zoekt de TBoGT-versie, maar dan de straatversie? Je vindt hem 's nacht wel eens in Westminster en de zijne. Daarbij kun je hem soms ook vinden in Purgatory en het noorden van Star Junction... Ik heb hem nog nooit gezien. Moet je in een specifieke auto rijden of niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Ik heb hem nog nooit gezien. Moet je in een specifieke auto rijden of niet. Het kan inderdaad handig zijn als je in Tony's Schafter rijdt, dan heb je hem meteen... Aangezien je Tony's Schafter in vele missie's tegenkomt én in de Club Management kan het niet te moeilijk zijn om die te bemachtigen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 (bewerkt) Ik heb hem nog nooit gezien. Moet je in een specifieke auto rijden of niet. Het kan inderdaad handig zijn als je in Tony's Schafter rijdt, dan heb je hem meteen... Aangezien je Tony's Schafter in vele missie's tegenkomt én in de Club Management kan het niet te moeilijk zijn om die te bemachtigen. Dan zie ik alleen maar gemodificeerde Schafter's rijden, Hetzelfde geld voor de gemodificeerde Serrano.. Kom BTW ff op MSN ofzo Bewerkt: 23 mei 2010 door Eddie Low Reageren
The360box Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Wist niet eens dat er 2 Schafters waren. . Ik zie de oude nog regelmatig hoor, vooral in ALqonquin, Star Junction. Reageren
Fezz Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Je hebt er in totaal 3, de 1e (non-luxe) de 2e (Luxer, maar nog steeds normaal) en de 3e (Super luxe) Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Je hebt er in totaal 3, de 1e (non-luxe) de 2e (Luxer, maar nog steeds normaal) en de 3e (Super luxe) Je bedoelt dus De Schafter uit IV De Nieuwe maar standaard versie in TBOGT, En de Nieuwe Gemodificeerde versie Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 'Zo heb je Bati Customs met een volledige paintjob van het frisdrankje Sprunk, Of van sigarettenmerk Redwood Cigarettes.' Quote van WikiGTA. Ik ben dus opzoek naar een Bati Custom in de Sprunk uitvoering, Weet iemand messchien hoe ik hieraan kan komen ? (Ik zie ze ook nooit ergens voorbij scheuren) Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Volgens mij heb je de motor van Redwood Cigarettes nodig in de laatste missie, maar die raak je kwijt en die van Sprunk weet ik niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Volgens mij heb je de motor van Redwood Cigarettes nodig in de laatste missie, maar die raak je kwijt en die van Sprunk weet ik niet. Dat is in TBoGT, in TLaD is de Bati Custom een tamelijk aanwezige motor, qua uitvoering is het willekerig. Je zal dus gewoon een Bati Custom moeten vinden (Northwood, de gebiedenv an de Uptown Riders) en dan uitkijken naar een passerende Custom, opdat deze de Sprunk uitvoering heeft. Er zijn er eigenlijk vier hoor, je hebt ook nog Stronzo en Barracho. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Waar ligt Northwood (De gebieden van de Uptown Riders) dan precies ? Het zegt me persoonlijk echt niks , Messchien kun je het me in een snapmap laten zien ? Ben trouwens ook nog op zoek naar een stoere Double T Custom, Op WikiGTA zag ik deze Double T Custom staan in een soort slangenhuid/camouflage uitvoering ? Zou graag meer info hierover willen hebben. Reageren
paul007 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) er zijn auto's die op vaste plekken spawnen, de link heb ik in een ander topic opgegeven, waar het over de automerken gaan...de NRG 900 kan je in een motorzaak vinden in Algonquin, als je goed rond kijkt, zie je een showroom met alleen NRG's de rest van je voertuigen hebben geen vaste spawn plek... waar is die motorzaak Hiero: Click here to view the SnapMap Overigens is die te vinden in Alderney en dus niet in Algonquin. Cheers paul007 EDIT: Een klein foutje van me, ik reageer op een hele oude post haha ik was er even niet bij. Als deze post misschien verwijderd kan worden zou dat top zijn. Mijn excuses. Bewerkt: 14 juli 2010 door paul007 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Waar ligt Northwood (De gebieden van de Uptown Riders) dan precies? Waarom heeft eens mens die Map van LC bij zijn IV denk je? Northwood en de zijnen De Double T Custom met slangenhuid is een OTO, te vinden aan het eindpunt van de missie Shifting Weights. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Waar ligt Northwood (De gebieden van de Uptown Riders) dan precies? Waarom heeft eens mens die Map van LC bij zijn IV denk je? Northwood en de zijnen Sorry Hearv, Ik heb het over het hoofd gezien, Ik zat ff snel te kijken in alle richtingen en waarschijnlijk heb ik het met holland verward. :$ Ik heb nu trouwens ook een Bati Custom gevonden in de Sprunk kleuren/uitvoering dus heel erg bedankt! Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Waar ligt Northwood (De gebieden van de Uptown Riders) dan precies? Waarom heeft eens mens die Map van LC bij zijn IV denk je? Northwood en de zijnen Sorry Hearv, Ik heb het over het hoofd gezien, Ik zat ff snel te kijken in alle richtingen en waarschijnlijk heb ik het met holland verward. :$ Ik heb nu trouwens ook een Bati Custom gevonden in de Sprunk kleuren/uitvoering dus heel erg bedankt! Waar heb je die gevonden dan? Reageren
jvj Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 Sorry Hearv, Ik heb het over het hoofd gezien, Ik zat ff snel te kijken in alle richtingen en waarschijnlijk heb ik het met holland verward. :$ Ik heb nu trouwens ook een Bati Custom gevonden in de Sprunk kleuren/uitvoering dus heel erg bedankt! Waar heb je die gevonden dan? Die heb ik ook eens gevonden. Wel gespawned met een trainer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.