rubbie92 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 yo ik ben hier nieuw en heb een klein vraagje!!! op een missie moet je een bank overvallen, en mijn vraag is hoe zou je dit het best doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellha Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) yo ik ben hier nieuw en heb een klein vraagje!!!op een missie moet je een bank overvallen, en mijn vraag is hoe zou je dit het best doen simpel veel cover en knallen met die hap trouwens welkom op het forum Bewerkt: 24 mei 2008 door jellha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 het best is om niet in het rond te knallen speel het slim door te schieten en coveren enzo... let wel op blijf packie volgen dan gaat je in de metro station schiet daar iedereen dood even later moet je langs de sporen lopen let goed op er kunnen treinen passeren. als dan alles gedaan is krijg je een 3 wanted star als je ze kwijt bent is de missie gehaald. de missie is niet héél moeilijk izelf heb één keer moeten herbeginnen. succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Hier is niet veel uitleg voor, je moet gewoon zorgen dat je altijd goed cover zoekt. Je kan best ook proberen te headshotten, dan moet je maar 1 kogel gebruiken om iemand te doden. Eenmaal je in de Metro zit dan kan er niet zo superveel meer misgaan want dan heb je de meeste agenten gehad. Als je uit het metrostation komt, moet je 3 sterren kwijt zien te raken. Het beste is om ongemerkt naar een Pay and Spray te gaan. Als het nog niet lukt kan je dit eens herlezen. Bewerkt: 24 mei 2008 door Jericho Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 het best is om niet in het rond te knallen speel het slim door te schieten en coveren enzo...let wel op blijf packie volgen dan gaat je in de metro station schiet daar iedereen dood even later moet je langs de sporen lopen let goed op er kunnen treinen passeren. als dan alles gedaan is krijg je een 3 wanted star als je ze kwijt bent is de missie gehaald. de missie is niet héél moeilijk izelf heb één keer moeten herbeginnen. succes ik heb die ook in een keer gehaald en wat je ook doet altijd de andere blijven volgen ook al heb je niet alle wouten dood geknald, dan haal je het echt dik! veel sucses! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 yo ik ben hier nieuw en heb een klein vraagje!!!op een missie moet je een bank overvallen, en mijn vraag is hoe zou je dit het best doen Hey, welkom op GTAForum.nl! Ik zal je de missie uitleggen. Eigenlijk hoort dit topic beter thuis in het Missie Hulp forum, maar je bent hier nieuw, dus je wist dit waarschijnlijk nog niet. Eerst ga je naar Packie en je bekijkt de cut-scène. Daarna zoek je een auto, of neem je de auto waarmee je de missie startte (waarmee je in het pijltje reed), die staat 20 meter verder rechts naast het huis van Packie geparkeerd. Als je een auto hebt ga je Packie en zijn vrienden ophalen. Hierna rijd je naar de bank. Doe dit rustig en haast je niet. Als je aangekomen bent start een cut-scène. Na dit filmpje moet je het geld uit de kluis halen. Nu krijg je 5 sterren. Ga naar de deur van de bank, en cover achter de muren tussen de deuren. Dan gooi je een granaat naar de politiewagens, waardoor een kettingreactie wordt veroorzaakt. Nu moet je Packie volgen naar het steegje. Je neemt cover achter het kleine muurtje. Dan gooi je weer een granaat naar de politiewagen en je schiet de politie achter het muurtje neer. Opnieuw volg je Packie. Maar ga eerst even rond de politiewagen, want er ligt daar body-armor.Je gaat door. Als je Packie volgt zal je bij een steegje komen. Er is daar een kelderdeur open. Ga hierdoor en pak het health-doosje. Je herhaalt de vorige stappen (granaten naar de politiewagens) en je zult een filmpje zien dat er een helikopter komt. Je spawnt voor de ingang van de metro. Loop vlug het metrostation binnen. Daar moet je oppassen, want er zullen enkele agenten binnen zijn. Pak je pistool, M5 of shotgun en loop met één van deze wapens in de aanslag door de gangen. Als je verder bent zal je bij een soort van 'controle-gang' komen waar de reizigers gecontroleerd worden. Neem cover aan de trap want er komt een heel leger agenten aan. Gooi een granaat. Als niet iedereen dood is stap je er voorzichtig met je shotgun op af en schiet je hen neer. Nu moet je vlug terugrennen naar je cover-plekje want er komen N.O.O.S.E.-agenten aan. Je gooit opnieuw een granaat. Daarna stap je opnieuw op de overlevenden af. Als iedereen dood is pak je het health-pakketje dat aan de muur hangt indien nodig en volg je Packie naar de metrosporen. Nu nemen Packie en zijn vriend cover achter de eerste twee palen; jij neemt cover achter de derde paal. Je schiet de agenten neer, en als de trein voorbijkomt krijg je de opdracht op de sporen te gaan, je enige vluchtweg. Loop op de sporen en schiet eerst snel de agenten die Packie en zijn vriend aanvallen neer. Dit zijn er veel, dus gebruik een accuraat wapen, bijvoorbeeld de M5. Dan vervolg je je weg, maar let op voor metrotreinen die je omver kunnen rijden. Je gaat naar de straatverdieping. Ook hier ligt een health-pakketje: neem dit indien nodig. Bij dit stuk haast je je best, en zorg je dat Packie en zijn vriend niet achterblijven want dan is het ontsnappen een stuk moeilijker. Als je er snel bent is de politie nog niet ter plaatse en steel je vlug de Huntley die rechts van de uitgang van de metro staat. Als je te traag was zullen hier veel agenten staan en zul je je er een weg door moeten vechten, wat zeer moeilijk is. Je ontsnapt met de Huntley, en als je de politie niet kan kwijtraken door weg te rijden, rijd je best naar een Pay 'n Spray. Zorg dat de politie je niet ziet binnengaan of je wanted-level verdwijnt niet! Hierna kan je rustig naar Packie's huis rijden en is de missie gehaald! Tips: Koop veel granaten: maak je niet zorgen om je geld, want als je de missie gehaald hebt verdien je 250.000$! Zorg voor volle body armor en health. Neem veel cover, ga niet in rambo-stijl op de politie afstormen! Haast je bij het ontsnappen, als de politie al ter plaatse is staat het vol met jeeps van de (zwaarbewapende) politie! Wordt niet te zenuwachtig, dan maak je snel fouten!Veel succes, ik hoop dat ik voldoende uitleg heb gegeven, en je de missie haalt met deze informatie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 yo ik ben hier nieuw en heb een klein vraagje!!!op een missie moet je een bank overvallen, en mijn vraag is hoe zou je dit het best doen Hey, welkom op GTAForum.nl! Ik zal je de missie uitleggen. Eigenlijk hoort dit topic beter thuis in het Missie Hulp forum, maar je bent hier nieuw, dus je wist dit waarschijnlijk nog niet. Eerst ga je naar Packie en je bekijkt de cut-scène. Daarna zoek je een auto, of neem je de auto waarmee je de missie startte (waarmee je in het pijltje reed), die staat 20 meter verder rechts naast het huis van Packie geparkeerd. Als je een auto hebt ga je Packie en zijn vrienden ophalen. Hierna rijd je naar de bank. Doe dit rustig en haast je niet. Als je aangekomen bent start een cut-scène. Na dit filmpje moet je het geld uit de kluis halen. Nu krijg je 5 sterren. Ga naar de deur van de bank, en cover achter de muren tussen de deuren. Dan gooi je een granaat naar de politiewagens, waardoor een kettingreactie wordt veroorzaakt. Nu moet je Packie volgen naar het steegje. Je neemt cover achter het kleine muurtje. Dan gooi je weer een granaat naar de politiewagen en je schiet de politie achter het muurtje neer. Opnieuw volg je Packie. Maar ga eerst even rond de politiewagen, want er ligt daar body-armor.Je gaat door. Als je Packie volgt zal je bij een steegje komen. Er is daar een kelderdeur open. Ga hierdoor en pak het health-doosje. Je herhaalt de vorige stappen (granaten naar de politiewagens) en je zult een filmpje zien dat er een helikopter komt. Je spawnt voor de ingang van de metro. Loop vlug het metrostation binnen. Daar moet je oppassen, want er zullen enkele agenten binnen zijn. Pak je pistool, M5 of shotgun en loop met één van deze wapens in de aanslag door de gangen. Als je verder bent zal je bij een soort van 'controle-gang' komen waar de reizigers gecontroleerd worden. Neem cover aan de trap want er komt een heel leger agenten aan. Gooi een granaat. Als niet iedereen dood is stap je er voorzichtig met je shotgun op af en schiet je hen neer. Nu moet je vlug terugrennen naar je cover-plekje want er komen N.O.O.S.E.-agenten aan. Je gooit opnieuw een granaat. Daarna stap je opnieuw op de overlevenden af. Als iedereen dood is pak je het health-pakketje dat aan de muur hangt indien nodig en volg je Packie naar de metrosporen. Nu nemen Packie en zijn vriend cover achter de eerste twee palen; jij neemt cover achter de derde paal. Je schiet de agenten neer, en als de trein voorbijkomt krijg je de opdracht op de sporen te gaan, je enige vluchtweg. Loop op de sporen en schiet eerst snel de agenten die Packie en zijn vriend aanvallen neer. Dit zijn er veel, dus gebruik een accuraat wapen, bijvoorbeeld de M5. Dan vervolg je je weg, maar let op voor metrotreinen die je omver kunnen rijden. Je gaat naar de straatverdieping. Ook hier ligt een health-pakketje: neem dit indien nodig. Bij dit stuk haast je je best, en zorg je dat Packie en zijn vriend niet achterblijven want dan is het ontsnappen een stuk moeilijker. Als je er snel bent is de politie nog niet ter plaatse en steel je vlug de Huntley die rechts van de uitgang van de metro staat. Als je te traag was zullen hier veel agenten staan en zul je je er een weg door moeten vechten, wat zeer moeilijk is. Je ontsnapt met de Huntley, en als je de politie niet kan kwijtraken door weg te rijden, rijd je best naar een Pay 'n Spray. Zorg dat de politie je niet ziet binnengaan of je wanted-level verdwijnt niet! Hierna kan je rustig naar Packie's huis rijden en is de missie gehaald! Tips: Koop veel granaten: maak je niet zorgen om je geld, want als je de missie gehaald hebt verdien je 250.000$! Zorg voor volle body armor en health. Neem veel cover, ga niet in rambo-stijl op de politie afstormen! Haast je bij het ontsnappen, als de politie al ter plaatse is staat het vol met jeeps van de (zwaarbewapende) politie! Wordt niet te zenuwachtig, dan maak je snel fouten!Veel succes, ik hoop dat ik voldoende uitleg heb gegeven, en je de missie haalt met deze informatie! uitleg? die schrijvers van de site waar je het gekopiert hebt zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Volgens mij heeft hij dit zelf getypt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 zorg dat je: body armor hebt (volledig) full health en een M4 en knal er dan op los Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.