thunder12 Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 als ik gta sa-mp doe en ik connect naar een server en dan laad ie em en dan staat op de achtergrond een plaats met zon bord met '''vinewood'' en dan staat er ong. hello JrazorJ (mn naam voor gta-sa-mp) to enter server (ofzo) type /REGISTER <PASSWORD> en dan doe ik dat maar ik kan nergens typen ofzo in een balkje (als dat moet) en als ik het gewoon typ dan doet ie het niet kan iemand mij daarmee helpen ?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Druk op T of F6 en toets dan /register met daarachter je wachtwoord. Druk dan op Enter en je account is aangemaakt Reageren
thunder12 Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 help me plz, ik gta sa 1.0 en dan heb ik GTA SA:MP v0.2.2 en als ik connect doe bij een server laad ie hem maar ik kan niks doen ?? is ie dan vastgelopen of is er dan iets anders ??? Reageren
Ymosky Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 En wat zie je? post daar anders ff screen van? Als je een server binnenkomt moet je met SHIFT een skin kiezen, bij veel servers moet je ook nog jezelf registeren door te typen /register [password] of /regnick [password] Reageren
Torritor Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik kan helaas de problemen niet oplossen, want ik heb alleen GTA 3, GTA Vice City en GTA San Andreas. Je kunt beter aan Bling vragen. Deze persoon weet meestal een oplossing en kan je ook helpen. Voor hulp kun je ook in het Forum zetten, want daar komt Bling ook. Groeten Shy-Guy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.