Loki Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Beste mensen Misschien een beetje achterhaald nu iedereen met gta IV bezig is maar ik ben nog met SA bezig. Learning to fly. Die Circle Airstrip (clockwise/counter clockwise) lukt mij niet. Vindt het echt zwaar irritant worden. Iemand enig idee hoe ik dit kan omzeilen of komt er een vliegmissie achteraan oid? Zou het het liefste gewoon overslaan of een cheat gebruiken maar welke is geschikt? Als iemand me verder kan helpen meldt het hier ff ajb! Cheers! Reageren
caion Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Gewoon oefenen , lukt het echt niet wil ik hem voor je doen , maar probeer hem eerst goed te oefenen!! , of je download een savegame [dan is alles wel weg wat jij aangepast heb byv : haren , kleding enz. , vragen /PB me terug . Groetjes : Caion xP Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Circle airtstrip is bij de eerste keren een lastige missie, maar zodra je ‘m onder de knie hebt zal het allemaal wel lukken. Je zult hier met een Rustler opstijgen en door wat corona’s heen vliegen. Je kan voor dat je begint kiezen wat jou het beste uitkomt: tegen of met de klok mee de baan heen vliegen. Doe het vooral op de manier van banken. Dit maakt het namelijk alvast wat makelijker om de bochten te nemen. Wees er wel zeker van dat je je banden intrekt, ander zal je de eerste corona niet eens bereiken. Probeer al vroeg op juiste hoogte te vliegen. Nog even een uitleg over dblipjes op de radar: Naar boven wijzend, moet je wat hoger vliegen. Naar beneden wijzend, moet je wat lager vliegen. Vierkant, zit je goed. Ga namenlijk niet vaak veranderen van hoogte. Je hoogte kun je naast de radar zien. als je gewoon rustig door de corona’s heen vliegt zul je het makkelijk halen. Zelf heb ik ook nog de route op een kaartje gezet. Indien het je toch niet wil lukken kan je hier een savegame aanvraag plaatsen. Veel succes verder medaile: Brons Zilver Goud Eisen: 70 t/m 84%, max. 75 sec. 85 t/m 99%, max 67,5 sec. 100%, max 60 sec. Bewerkt: 24 mei 2008 door GTA-fan2 Reageren
Jay; Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Ik kan je vertellen dat er in elk geval geen cheat is om missies over te slaan. Wel kun je een missie aanvraag doen die tevens te vinden is met een eigen subfora. Iemand anders zal zo jouw savegames doen en in een mum van tijd aan je terug geven. Anders raad ik je aan deze pagina van WikiGTA te bekijken waar veel meer te vinden is over de Flying School en tevens ook andere informatie te vinden is over San Andeas. Ik raad je dus aan de tips te gebruiken die op de aangegeven pagina staan en anders gewoon zo veel mogelijk vliegen, ook buiten deze missie om. Met veel oefening leer je het snelst. Veel succes! Bewerkt: 24 mei 2008 door Jay; Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik zal je maar gelijk uit de droom helpen, cheats kunnen je niet helpen en overslaan kan ook niet. Ik heb een tijdje hetzelfde probleem gehad, nou ja tijdje, zeg maar gerust één of twee maanden. Uiteindelijk is het tot mijn eigen verbazing gelukt en nu doe ik 'm fluitend met twee vingers in de neus. Voor het geval je nog niet hebt gekeken op wikigta heb je >hier< nog een link naar de vliegschool. Waar het nu in eerste instantie om gaat is rust, neem je tijd voor de vliegschool en ga niet opgefokt of gefrustreerd eraan beginnen. Sommige mensen vergeten trouwens wel eens om de wielen in te klappen, let hier dus op. >Hier< kan je zien voor welk platform je welke knop daarvoor moet gebruiken (kijk bij de besturing voor de Hydra). Alle corona's liggen in een cirkelvorm om het vliegveld heen, zowel clockwise als counter clockwise. Bij de eerste corona moet je rustig het vliegtuig kantelen richting de tweede corona, daar stuur je weer de andere kant op en die bocht moet je dan helemaal doortrekken van de ene naar de andere corona totdat je een volledige cirkel hebt gemaakt. Probeer te wennen aan de besturing van de Rustler en stuur niet onbesuisd, als het vliegtuig eenmaal vaart heeft hoef je niet constant gas te blijven geven. Dit ook om aan het toestel te wennen, dit gaat beter bij een lagere snelheid. Succes Mocht het desondanks niet lukken kan je altijd nog je savegame uploaden bij Savegame Aanvraag en deze missie door een ander te laten doen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Ik zal je maar gelijk uit de droom helpen, cheats kunnen je niet helpen en overslaan kan ook niet. Ik heb een tijdje hetzelfde probleem gehad, nou ja tijdje, zeg maar gerust één of twee maanden. Uiteindelijk is het tot mijn eigen verbazing gelukt en nu doe ik 'm fluitend met twee vingers in de neus. Voor het geval je nog niet hebt gekeken op wikigta heb je >hier< nog een link naar de vliegschool. Waar het nu in eerste instantie om gaat is rust, neem je tijd voor de vliegschool en ga niet opgefokt of gefrustreerd eraan beginnen. Sommige mensen vergeten trouwens wel eens om de wielen in te klappen, let hier dus op. >Hier< kan je zien voor welk platform je welke knop daarvoor moet gebruiken (kijk bij de besturing voor de Hydra). Alle corona's liggen in een cirkelvorm om het vliegveld heen, zowel clockwise als counter clockwise. Bij de eerste corona moet je rustig het vliegtuig kantelen richting de tweede corona, daar stuur je weer de andere kant op en die bocht moet je dan helemaal doortrekken van de ene naar de andere corona totdat je een volledige cirkel hebt gemaakt. Probeer te wennen aan de besturing van de Rustler en stuur niet onbesuisd, als het vliegtuig eenmaal vaart heeft hoef je niet constant gas te blijven geven. Dit ook om aan het toestel te wennen, dit gaat beter bij een lagere snelheid. Succes Mocht het desondanks niet lukken kan je altijd nog je savegame uploaden bij Savegame Aanvraag en deze missie door een ander te laten doen. Dit is niet waar want er is zeker wel een cheat die kan helpen namelijk deze cheat: JCNRUAD (PC Versie) Als je deze cheat invoert kan je voertuig en dus ook je vliegtuig haast niet meer kapot. Zelfs niet als je word geraakt door raketten ofzo. Dus dan kun je rustig een keer neerstorten of ergens tegen aan vliegen of wat dan ook want er komt gewoon geen schade. Dus je kunt gaan vliegen hoe je wilt en net zo lang over doen als je wilt, tenminste niet te bond maken. Dit maakt het een stuk makkelijker en ik heb hem daardoor dus ook in een paar pogingen gehaald. Nouja ik hoop dat het wat helpt. Oja als je Sa niet op de PC hebt kun je die cheat ook voor de ps2 of Xbox vinden op wikigta.nl Succes Reageren
joppie Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Dus je kunt gaan vliegen hoe je wilt en net zo lang over doen als je wilt, tenminste niet te bond maken. Fout, je moet hem binnen en bepaalde tijd doen anders faal je hem en telt ie niet. Binnen de 2 minuten moet je ehm zeker gehaald hebben. Reageren
Gta77 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Die van Destroy nog wat is ook moeilijk! Moet je eerst 3 van die vrachtwagens opblazen en dan 2 rijdende auto's! Die haal ik ook steeds niet.. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Die van Destroy nog wat is ook moeilijk! Moet je eerst 3 van die vrachtwagens opblazen en dan 2 rijdende auto's! Die haal ik ook steeds niet..Probeer eerst zoveel mogelijk snelheid te maken, zodra de trucks in beeld verschijnen is het het handigst om de mitrailleur van de Hunter te gebruiken. De mitrailleur van de Hunter is tot op zekere hoogte zelfrichtend zolang je maar een object (de trucks) recht voor je hebt. Je kan ook proberen om én de mitrailleur én de raketten tegelijkertijd te gebruiken om je kans op succes wat groter te maken. Zodra de derde truck vernietigd is (probeer ze alle drie achter elkaar te doen) rechtsomkeer over de hangar naar de twee rijdende auto's en maak weer gebruik van de mitrailleur. Daarna weer rechtomkeer en probeer zo recht mogelijk op de landingsbaan te landen, in het midden van de rode marker. Een tijd binnen de 80 sec is haalbaar (goud). Succes PS: En probeer ook zo laag mogelijk te vliegen, hierdoor is de loop van de mitrailleur meer op één lijn met de trucks en auto's en daardoor de kans groter dat je raak schiet. Bewerkt: 27 mei 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
ChelseaSmile Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Voor de rest wou ik graag van iemand weten welke toetsen van het toetsenbord je het beste in kunt stellen om het makkelijkst te vliegen. Of kun je beter een joy stick of gamepad in je PC pluggen. Bewerkt: 31 augustus 2008 door ChelseaSmile Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Voor de rest wou ik graag van iemand weten welke toetsen van het toetsenbord je het beste in kunt stellen om het makkelijkst te vliegen. Of kun je beter een joy stick of gamepad in je PC pluggen.Ik ga voor de gamepad, maar dat is voor ieder persoonlijke voorkeur. Gebruik datgene waarbij het voor jou het makkelijkst gaat. Probeer iig zo min mogelijk op en neer te gaan en probeer alle corona's achter elkaar te pakken in één vloeiende cirkelvormige beweging. Succes Bewerkt: 30 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
ChelseaSmile Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Voor de rest wou ik graag van iemand weten welke toetsen van het toetsenbord je het beste in kunt stellen om het makkelijkst te vliegen. Of kun je beter een joy stick of gamepad in je PC pluggen.Ik ga voor de gamepad, maar dat is voor ieder persoonlijke voorkeur. Gebruik datgene waarbij het voor jou het makkelijkst gaat. Probeer iig zo min mogelijk op en neer te gaan en probeer alle corona's achter elkaar te pakken in één vloeiende cirkelvormige beweging. Succes YES!!! Gehaald, met het toetsenbord! Ik had wel even mijn toetsen veranderd zodat ik kon banken met de pijltjes toetsen. In 75sec. gehaald, op het nippertje dus. (70%) Bewerkt: 31 augustus 2008 door ChelseaSmile Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Nu nog een gouden medaille. Dan zal je met de volgende oefening ook nog wel even bezig zijn met oefenen, dat is dezelfde oefening maar dan met landing. Succes Bewerkt: 31 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
ChelseaSmile Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik ben nu al bij "Destroying the targets" Reageren
Astrid Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Hoe moet je banken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.