The Hague Fan Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Hey, Ik wou graag de strategy guide kopen van GTA 4, in een vorig topic zei iemand dat hij hem voor 12 euro had. Van andere hoorde ik dat hij 20 euro was. Ik zoek het boekje waar alle foto's staan van de flying rats en unique stunt jumps. en veel info voor de 100%. Op gamekings zeiden ze dat zei een blad de Crown hadden voor 5 euro. heeft iemand deze en kan diegene zeggen of het goed is voor mij om de flying rats te schieten. dus heb jij een blad zeg dan waar ie t goedkoopst is en of het uitgebreid is. Mvg Gio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Hey,Ik wou graag de strategy guide kopen van GTA 4, in een vorig topic zei iemand dat hij hem voor 12 euro had. Van andere hoorde ik dat hij 20 euro was. Ik zoek het boekje waar alle foto's staan van de flying rats en unique stunt jumps. en veel info voor de 100%. Op gamekings zeiden ze dat zei een blad de Crown hadden voor 5 euro. heeft iemand deze en kan diegene zeggen of het goed is voor mij om de flying rats te schieten. dus heb jij een blad zeg dan waar ie t goedkoopst is en of het uitgebreid is. Mvg Gio je krijgt m voor 15 euro bij media markt of brt smit en andere winkels weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Plattegronden van flyingrats en stunt jumps staan gewoon op WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 ja joriz dat weet ik wel maar die printvriendelijke kaart doet het niet en die hoogtes kloppen ook niet echt. en heb et liefst een foto van de flying rat. Gio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 In crown staan geen plattegronden voor de flying rats. Bij de Music Sore heb je hem voor €17, maar dan is wat ScarPino zegt goedkoper. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Oh sorry, me eerste dubbelpost sinds ik lid ben... Ik dacht dattie niet reageerde. Bewerkt: 24 mei 2008 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hague Fan Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 heb gister die strategy guide gehaald en het is echt mega handig voor de flying rats en de stunt jumps. beschrijving hoe je er moet komen waar die precies zit. en bij elke missie wat je moet doen wat het handigst is. enz. ga vndaag denk ik die crown halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 In Crown Magazine staat zeg maar de achtergrond verhalen over GTA (IV). De Strategy Guide is puur voor de mensen die het echt voor 100% willen spelen maar dit is ook mogelijk met behulp van sites als WikiGTA en dergelijke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Die stuntjumps staan ook gewoon hier hoor: GTA Gaming Unique Stunt Jumps interactive map Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Plattegronden van flyingrats en stunt jumps staan gewoon op WikiGTA. Die kaart klopt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Shockwave, dan lijkt het me wel handig om te zeggen wat er niet klopt zodat ze het kunnen verbeteren... naja, ik heb mijn guide gehaald bij Game Mania, voor iets van 16-17 euro... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 ik ga hem niet halen je hebt WikiGTA tog??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Veel mensen kopen de strategy guide ook gewoon voor het hebben. Ik ga hem ook halen maar ik gebruik hem zowiezo al niet voor missies, het is gewoon vet om dat ding te hebben. En inderdaad, de collecables staan ook op Wikigta, maar in die strategy guide, staan ze erbij met screen en alles. Dat kan soms de nodige fustraties voorkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.