Jump to content

geen missies meer


qc1500

Recommended Posts

heb nu 79 missies gehad maar er komt niks meer????

Staat niet op sleepmode

Wie kan mij aub helpen

Wat is je laatste missie geweest

oei, geen idee zit op 56.08% en 79 missies

gerry roman en francis missies nog geen 100% rest wel

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je duidelijk nog niet alle storyline missies gehaald.

Want als je alleen de storyline hebt uitgespeeld zit je op 68%[/font]

En dat is dan alleen nog puur de storyline alleen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je duidelijk nog niet alle storyline missies gehaald.

Want als je alleen de storyline hebt uitgespeeld zit je op 68%[/font]

En dat is dan alleen nog puur de storyline alleen. ^_^

Maar er komt niks meer, zit l dagen te wachten op iets? wat nu?

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je duidelijk nog niet alle storyline missies gehaald.

Want als je alleen de storyline hebt uitgespeeld zit je op 68%[/font]

En dat is dan alleen nog puur de storyline alleen. ^_^

Maar er komt niks meer, zit l dagen te wachten op iets? wat nu?

Je kan misschien eens proberen te bellen naar Gerry, Roman of Francis. Zo kan je een missie vroeger unlocken. Als dit niet helpt zou ik eens je mails checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb je duidelijk nog niet alle storyline missies gehaald.

Want als je alleen de storyline hebt uitgespeeld zit je op 68%[/font]

En dat is dan alleen nog puur de storyline alleen. ^_^

Maar er komt niks meer, zit l dagen te wachten op iets? wat nu?

Je kan misschien eens proberen te bellen naar Gerry, Roman of Francis. Zo kan je een missie vroeger unlocken. Als dit niet helpt zou ik eens je mails checken.

Allebei al geprobeerd, geen email en als ik 1 van de 3 bel voicemail

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben inmiddels begonnen met een gesafede game, heb nu weer 79 missies gedaan met als laatste, dat je iemand moet killen er achteraan rijden er zijn ook 2 auto's met bodyguards. Missie is gelukt, nu weer op 54,08% en er gebeurt weer niks, geen letters meer, kan niemand bellen en wordt alleen gebeld om te gaan darten enz...

Ben t nu echt zat :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

IK ben percies net zoo ver als jou en krijg ook geen misses meer alleen zoon missies waar je naar een telfoon cel moet gaan het lijk op de kaartet een mislukt rondjes maar als ik die missies doe als stuk of 4 gedaan heb ik krijg geen procent erbij :7

Link to comment
Delen op andere websites

De missies die je start bij het icoonje in de vorm van een vizier zijn zijmissies, en zijn dan ook niet benodigd voor de hoofdmissies. Het begaat hier de Assassinations, die de Fixer je geeft over de publieke telefooncel. Je krijgt hier pas procenten voor wanneer je ze negen hebt voltooid. De Roman missies kunnen nog niet compleet zijn, deze komen pas aan het laatste. Ik denk eerlijk gezegd dat je bij Final Interview bent, of I'll Take Her. Misschien heb je bij Final Interview je CV nog niet opgestuurd, of bij I'll Take Her Gracie nog niet gebeld. En anders; Open je ingame map en open de legenda. Kijk even of er toch niets in staat. De witte J van Jimmy Pegorino boven in Westdyke valt bijvoorbeeld niet zo goed op tussen alle andere zwart witte icoontjes.

Link to comment
Delen op andere websites

De missies die je start bij het icoonje in de vorm van een vizier zijn zijmissies, en zijn dan ook niet benodigd voor de hoofdmissies. Het begaat hier de Assassinations, die de Fixer je geeft over de publieke telefooncel. Je krijgt hier pas procenten voor wanneer je ze negen hebt voltooid. De Roman missies kunnen nog niet compleet zijn, deze komen pas aan het laatste. Ik denk eerlijk gezegd dat je bij Final Interview bent, of I'll Take Her. Misschien heb je bij Final Interview je CV nog niet opgestuurd, of bij I'll Take Her Gracie nog niet gebeld.

Ik ben nu klaar met de misies assasinations en ik krijg een sms van stevie met een foto van een moter er in maar waar vind ik die moter

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu klaar met de misies assasinations en ik krijg een sms van stevie met een foto van een moter er in maar waar vind ik die moter

Hier staan alle voertuigen die je moet stelen voor Stevie. Als je je muis even daar op een bolletje houdt kun je zien welk voertuig je daar kunt vinden. Het rode stipje daar is de garage van Stevie waar je alle gestolen voertuigen naar toe moet brengen, die kun je trouwens ook op de in-game kaart vinden met het icoontje van een auto. Als je ze allemaal hebt gedaan kun je voortaan al je voertuigen die je steelt/vindt daar verkopen door ze in de garage te doen. De prijs die je krijgt hangt af van de conditie van het voertuig en als je een mooie auto verkoopt krijg je natuurlijk meer dan dat je een motortje verkoopt. Als hij te veel beschadigt dan kun je hem het beste eerst naar Pay 'n Spray brengen want dan zul je uiteindelijk meer geld weer terug verdienen. Veel succes met de CarThefts van Stevie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...