Jump to content

Francis of Derrick


Liberty City

Recommended Posts

Wie kan ik het beste vermoorden, Francis of Derrick?

Ik weet zo'n beetje wat de voordelen en nadelen zijn maar ik vraag me af of ik wel 100% kan halen als ik 1 van de 2 vermoordt.

Want ik heb nog een F op mijn rader, maar geen D ...

Wat kan ik het beste doen, bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan ik het beste vermoorden, Francis of Derrick?

Ik weet zo'n beetje wat de voordelen en nadelen zijn maar ik vraag me af of ik wel 100% kan halen als ik 1 van de 2 vermoordt.

Want ik heb nog een F op mijn rader, maar geen D ...

Wat kan ik het beste doen, bedankt.

Het is de bedoeling dat je 1 van de 2 vermoordt. Dat is de verhaallijn! En als je alleen nog maar een F hebt, wil dat zeggen dat je nog even daarnaartoe moet rijden, en na het filmpje kan je volgens mij kiezen. (of enkele dagen en telefoontjes later) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan ik het beste vermoorden, Francis of Derrick?

Ik weet zo'n beetje wat de voordelen en nadelen zijn maar ik vraag me af of ik wel 100% kan halen als ik 1 van de 2 vermoordt.

Want ik heb nog een F op mijn rader, maar geen D ...

Wat kan ik het beste doen, bedankt.

Het is de bedoeling dat je 1 van de 2 vermoordt. Dat is de verhaallijn! En als je alleen nog maar een F hebt, wil dat zeggen dat je nog even daarnaartoe moet rijden, en na het filmpje kan je volgens mij kiezen. (of enkele dagen en telefoontjes later) ;)

Even om het duidelijk te zeggen:

Je moet naar Francis toe om de missie te starten. Daar aangekomen, zegt Francis dat hij Derrick dood wilt hebben. Ze hebben samen afgesproken in het park (en zitten naast elkaar op een bankje). Onderweg naar dat park belt Derrick, en die vermoed dat Francis hem wilt vermoorden... Daar aangekomen moet je op een dak gaan staan, en degene neerschieten die je dood wilt hebben. Dus het is logisch dat je alleen de missie F hebt, het is niet zo dat je (net als bij Playboy X en Dwayne) naar het huis moet rijden van degene die je wilt vermoorden. Je kunt in principe de keuze pas maken nadat je de missie gestart hebt, wat bij Playboy X en Dwayne onmogelijk was.

Je kunt de 100% halen, welke keuze je ook maakt in het spel. Rockstar laat je wel kiezen, maar is niet zo gemeen om te zeggen dat je, bij een verkeerde keuze, de 100% niet kunt halen. Is ook logisch: dan valt er voor veel mensen vrij weinig meer te kiezen, omdat ze (ondanks dat ze de anderen willen vermoorden) liever de 100% hebben.

Kijk hier voor de gevolgen van alle keuzes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf Francis[/font] vermoord. Dat vond z'n familie ook niet erg, dat Francis dood was alleen waren er waren er wat problemen bij de kerk xD. Maar ik vond die Francis ook maar een sukkeltje..[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf Francis[/font] vermoord. Dat vond z'n familie ook niet erg, dat Francis dood was alleen waren er waren er wat problemen bij de kerk xD. Maar ik vond die Francis ook maar een sukkeltje..[/font]

Francis McReary vermoorden: Gerald bezorgt je missies.

Als ik die missies niet krijg, verdien ik dus minder geld. Kan ik dan wel 100% halen?

Als ik Derrich vermoord, hoe zit het dan met Kate, je vriendin?

Link to comment
Delen op andere websites

De keuze licht natuurlijk helemaal aan jou zelf. Als je Cheats gebruikt, dan kun je beter voor Derrick gaan. Dan kun je nog extra geld verdienen met de missie's van Gerald. Want als je dan Francis vermoordt, krijg je geen extra missie's maar je kunt hem dan later wel opbellen of hij je Wanted sterren wilt verwijderen. Dit kan maar liefst tot Drie sterren. Maar dit kun je ook met een Cheat doen. Maar als je niet Cheat kun je denk ik beter voor Francis gaan. Ookal krijg je dan niet die vier extra missie's, maar je kunt hem dan wel opbellen voor je Wanted sterren.

Als je niet Cheat en je wilt die vier missie's van Gerald doen, maar aan de andere kant ook de politie laten verwijderen door Francis, dat kan. Je vermoordt dan Derrick en je krijgt later vier extra missie's van Gerald. Maar je wilt dus ook je politie laten verwijderen door iemand, dat kan. Probeer te 'daten' met LawChick op www.love-meet.net. Als je deze ongeveer 75 % hebt 'Gedated' kun je haar ook opbellen voor je Wanted Leven Sterren.

Ik hoop dat ik je voldoende informatie hebt gegeven, succes met je keuze ^_^

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...