Jump to content

Rang verloren dag later rang "terug"


frankyyguy

Recommended Posts

gisteren schrok ik ff. ik was rank 4 en verloor me rank, dus was ik weer op rank 0... heel appart want vandaag ben ik weer rank 4. Hebben jullie dit ook eens gehad?

neejj , maar wel anders , ik bij het scoreboord er stond niets meer, geen overwinningen niks helemaal leeg , en dag later weer normaal .

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat de servers soms je statistieken niet helemaal goed laden. Ik heb hier soms ook last en ik denk meerdere mensen.

Normaal heb ik een rank van 4. Gisteren stond ik opeens op 0 terwijl ik de kleding had van rank 4. Ik zou je geen zorgen maken daarover. meestal laad hij weer gwn goed bij de volgende dag.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat de servers soms je statistieken niet helemaal goed laden. Ik heb hier soms ook last en ik denk meerdere mensen.

Normaal heb ik een rank van 4. Gisteren stond ik opeens op 0 terwijl ik de kleding had van rank 4. Ik zou je geen zorgen maken daarover. meestal laad hij weer gwn goed bij de volgende dag.

ik had ook nog de zelfde kleding, behalve als van kleding verwissel. dan raakte ik die kleding weer kwijt

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt omdat de servers soms je statistieken niet helemaal goed laden. Ik heb hier soms ook last en ik denk meerdere mensen.

Normaal heb ik een rank van 4. Gisteren stond ik opeens op 0 terwijl ik de kleding had van rank 4. Ik zou je geen zorgen maken daarover. meestal laad hij weer gwn goed bij de volgende dag.

ik had ook nog de zelfde kleding, behalve als van kleding verwissel. dan raakte ik die kleding weer kwijt

Da's niet anders dan logisch lijkt me. Het spel ziet namelijk op dat moment niet dat jij rank 4 of whatever hebt. Die kledij die je al uitgekozen had is zo opgeslagen in je savegame. Maar maak je veranderingen, dan is die opgeslagen kledij verdwenen. Het menu kijkt naar je huidige rank en niet naar je savegame waardoor je alleen kledij van rank 0 kan kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...