frankyyguy Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Hey, eerder heb ik gelezen dat er een gta uit zal komen na gta IV. (rond 2010) dit kan natuurlijk best, maar zou deze MMO kunnen zijn? (Massive multiplayer online) Ik heb begrepen dat de makers van rockstar north dit heel graag willen. Bewerkt: 4 juni 2008 door frankyyguy Reageren
Iscariah Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 Hey, eerder heb ik gelezen dat er een gta uit zal komen na gta IV. (rond 2010) dit kan natuurlijk best, maar zou deze MMO kunnen zijn? (Massive multiplayer online) Ik heb begrepen dat de makers van rockstar north dit heel graag willen. Ik zou het niet weten. Rockstar wilde het wel graag geloof ik. Alleen hoop ik dat ze ook de story mode spellen aanhouden. Een GTA zonder story is geen GTA. (Tenzij het GTA 1 en GTA 2 is, dat was punten halen.) Reageren
Big Playahh Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 het zou wel cool zijn dan was dat de eerste mmo die ik cool vind Reageren
snowguard3 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Er kwam ook een mmo volgens mij die APB heete en van de bedenker van gta is ofzoiets Reageren
gta dylan Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 we zullen zien binnen 2 jaar Reageren
frankyyguy Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 idd, misschien wel langer wie weet lol Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Een MMO-GTA zou wel lache zijn, maar idd sluit ik me aan bij Iscariah, zonder storyline geen GTA. Misschien dat dan óf de MMO of de storyline als DLC gaan releasen? Bewerkt: 4 juni 2008 door Jacky-2007 Reageren
FerryN Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Een MMO-GTA zou wel lache zijn, maar idd sluit ik me aan bij Iscariah, zonder storyline geen GTA. Misschien dat dan óf de MMO of de storyline als DLC gaan releasen? Ik hoop gewoon dat ze dat combineren. Gewoon geen DLC voor MMO of Storyline, allewel, PU zei dat ze nog net GTA IV op de DL DVDtje hebben weten te proppen, dus denk dat het een probleem gaat worden. Vooral als ze San Andreas(Wat ik hoop van niet) gaan gebruiken, die wordt dan fucking groot. Dus moet MS wel met de Bluray drive gaan komen, of het worden twee cd's, eentje voor MMO, en eentje voor Storyline. Bij Driver hadden ze twee cd's, iedere CD had twee steden, maar dit kan natuurlijk niet bij GTA. Maar we zien wel in 2010 ALS de nieuwe GTA gaat komen. Later Reageren
Fuffie Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Straks wordt dit de nieuwe Runescape of Habbo, wie weet ? Reageren
Carl-J Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 GTA als MMO dan krijg je al die World of worldcarft mogollen online om maar te zwijgen over de mensen die 24/7 runspace ofzo spelen Reageren
Big Playahh Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Een MMO-GTA zou wel lache zijn, maar idd sluit ik me aan bij Iscariah, zonder storyline geen GTA. Misschien dat dan óf de MMO of de storyline als DLC gaan releasen? Ik hoop gewoon dat ze dat combineren. Gewoon geen DLC voor MMO of Storyline, allewel, PU zei dat ze nog net GTA IV op de DL DVDtje hebben weten te proppen, dus denk dat het een probleem gaat worden. Vooral als ze San Andreas(Wat ik hoop van niet) gaan gebruiken, die wordt dan fucking groot. Dus moet MS wel met de Bluray drive gaan komen, of het worden twee cd's, eentje voor MMO, en eentje voor Storyline. Bij Driver hadden ze twee cd's, iedere CD had twee steden, maar dit kan natuurlijk niet bij GTA. Maar we zien wel in 2010 ALS de nieuwe GTA gaat komen. Later waarom zou dat niet kunnen dan??? gewoon wissellen van cd's klaar! Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Een MMO-GTA zou wel lache zijn, maar idd sluit ik me aan bij Iscariah, zonder storyline geen GTA. Misschien dat dan óf de MMO of de storyline als DLC gaan releasen? Ik hoop gewoon dat ze dat combineren. Gewoon geen DLC voor MMO of Storyline, allewel, PU zei dat ze nog net GTA IV op de DL DVDtje hebben weten te proppen, dus denk dat het een probleem gaat worden. Vooral als ze San Andreas(Wat ik hoop van niet) gaan gebruiken, die wordt dan fucking groot. Dus moet MS wel met de Bluray drive gaan komen, of het worden twee cd's, eentje voor MMO, en eentje voor Storyline. Bij Driver hadden ze twee cd's, iedere CD had twee steden, maar dit kan natuurlijk niet bij GTA. Maar we zien wel in 2010 ALS de nieuwe GTA gaat komen. Later waarom zou dat niet kunnen dan??? gewoon wissellen van cd's klaar! Omdat het progameren daarvan best wel lang zou duren, en omdat het spel dan (denk ik) duurder wordt voor de consument... (van de xbox dan, bij de BluRay kunnen ze het er met gemak op proppen) dus als ze SA gingen doen met MMO dan lijkt het me waarschijnlijk als het een ps3 exclusive wordt... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik heb ook zoiets gehoord dat ze dat willen doen. Er zijn meer gamefabrikanten die dat al reeds doen. Volgens mij is dat ook om illegale kopieën tegen te gaan. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (...)dus als ze SA gingen doen met MMO dan lijkt het me waarschijnlijk als het een ps3 exclusive wordt... Ja toch... na de deals met MS? No way dat Take2/R* MicroSoft nu in de kou mag laten staan... Da's business, mensen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (...)dus als ze SA gingen doen met MMO dan lijkt het me waarschijnlijk als het een ps3 exclusive wordt... Ja toch... na de deals met MS? No way dat Take2/R* MicroSoft nu in de kou mag laten staan... Da's business, mensen. ja, maar mensen doen rare dingen als het om geld gaat "not me" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.