Jump to content

Mogelijke gta na IV MMO?


frankyyguy

Recommended Posts

Hey, eerder heb ik gelezen dat er een gta uit zal komen na gta IV. (rond 2010) dit kan natuurlijk best, maar zou deze MMO kunnen zijn? (Massive multiplayer online) Ik heb begrepen dat de makers van rockstar north dit heel graag willen.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, eerder heb ik gelezen dat er een gta uit zal komen na gta IV. (rond 2010) dit kan natuurlijk best, maar zou deze MMO kunnen zijn? (Massive multiplayer online) Ik heb begrepen dat de makers van rockstar north dit heel graag willen.

Ik zou het niet weten. Rockstar wilde het wel graag geloof ik. Alleen hoop ik dat ze ook de story mode spellen aanhouden. Een GTA zonder story is geen GTA. (Tenzij het GTA 1 en GTA 2 is, dat was punten halen.)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een MMO-GTA zou wel lache zijn, maar idd sluit ik me aan bij Iscariah, zonder storyline geen GTA. Misschien dat dan óf de MMO of de storyline als DLC gaan releasen?

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Een MMO-GTA zou wel lache zijn, maar idd sluit ik me aan bij Iscariah, zonder storyline geen GTA. Misschien dat dan óf de MMO of de storyline als DLC gaan releasen?

Ik hoop gewoon dat ze dat combineren.

Gewoon geen DLC voor MMO of Storyline, allewel, PU zei dat ze nog net GTA IV op de DL DVDtje hebben weten te proppen, dus denk dat het een probleem gaat worden.

Vooral als ze San Andreas(Wat ik hoop van niet) gaan gebruiken, die wordt dan fucking groot.

Dus moet MS wel met de Bluray drive gaan komen, of het worden twee cd's, eentje voor MMO, en eentje voor Storyline.

Bij Driver hadden ze twee cd's, iedere CD had twee steden, maar dit kan natuurlijk niet bij GTA.

Maar we zien wel in 2010 ALS de nieuwe GTA gaat komen.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Een MMO-GTA zou wel lache zijn, maar idd sluit ik me aan bij Iscariah, zonder storyline geen GTA. Misschien dat dan óf de MMO of de storyline als DLC gaan releasen?

Ik hoop gewoon dat ze dat combineren.

Gewoon geen DLC voor MMO of Storyline, allewel, PU zei dat ze nog net GTA IV op de DL DVDtje hebben weten te proppen, dus denk dat het een probleem gaat worden.

Vooral als ze San Andreas(Wat ik hoop van niet) gaan gebruiken, die wordt dan fucking groot.

Dus moet MS wel met de Bluray drive gaan komen, of het worden twee cd's, eentje voor MMO, en eentje voor Storyline.

Bij Driver hadden ze twee cd's, iedere CD had twee steden, maar dit kan natuurlijk niet bij GTA.

Maar we zien wel in 2010 ALS de nieuwe GTA gaat komen.

Later

waarom zou dat niet kunnen dan???

gewoon wissellen van cd's klaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Een MMO-GTA zou wel lache zijn, maar idd sluit ik me aan bij Iscariah, zonder storyline geen GTA. Misschien dat dan óf de MMO of de storyline als DLC gaan releasen?

Ik hoop gewoon dat ze dat combineren.

Gewoon geen DLC voor MMO of Storyline, allewel, PU zei dat ze nog net GTA IV op de DL DVDtje hebben weten te proppen, dus denk dat het een probleem gaat worden.

Vooral als ze San Andreas(Wat ik hoop van niet) gaan gebruiken, die wordt dan fucking groot.

Dus moet MS wel met de Bluray drive gaan komen, of het worden twee cd's, eentje voor MMO, en eentje voor Storyline.

Bij Driver hadden ze twee cd's, iedere CD had twee steden, maar dit kan natuurlijk niet bij GTA.

Maar we zien wel in 2010 ALS de nieuwe GTA gaat komen.

Later

waarom zou dat niet kunnen dan???

gewoon wissellen van cd's klaar!

Omdat het progameren daarvan best wel lang zou duren, en omdat het spel dan (denk ik) duurder wordt voor de consument... (van de xbox dan, bij de BluRay kunnen ze het er met gemak op proppen)

dus als ze SA gingen doen met MMO dan lijkt het me waarschijnlijk als het een ps3 exclusive wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

dus als ze SA gingen doen met MMO dan lijkt het me waarschijnlijk als het een ps3 exclusive wordt...

Ja toch... na de deals met MS? No way dat Take2/R* MicroSoft nu in de kou mag laten staan... Da's business, mensen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

dus als ze SA gingen doen met MMO dan lijkt het me waarschijnlijk als het een ps3 exclusive wordt...

Ja toch... na de deals met MS? No way dat Take2/R* MicroSoft nu in de kou mag laten staan... Da's business, mensen. :Y

ja, maar mensen doen rare dingen als het om geld gaat :puh: "not me" :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...