Jump to content

Mogelijke gta na IV MMO?


frankyyguy

Recommended Posts

(...)

dus als ze SA gingen doen met MMO dan lijkt het me waarschijnlijk als het een ps3 exclusive wordt...

Ja toch... na de deals met MS? No way dat Take2/R* MicroSoft nu in de kou mag laten staan... Da's business, mensen. :Y

er gaan wel geruchten dat mogenlijk de nieuwe gta ps3 exclusive is omdat mogenlijk de 360 hem straks niet meer aankan.. maar ik weet ook niet hoe snel microsoft al weer met een nieuwe console komt maar ik denk dat dat nog wel even duurt

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

dus als ze SA gingen doen met MMO dan lijkt het me waarschijnlijk als het een ps3 exclusive wordt...

Ja toch... na de deals met MS? No way dat Take2/R* MicroSoft nu in de kou mag laten staan... Da's business, mensen. :Y

dat weet ik, maar als de XBox het niet aankan, dan lukt het dus niet...

maakt niet uit hoeveel geld MicroSoft uitgeeft, ze kunnen niks veranderen aan het feit dat de XBox het spel dan misschien niet aan kan

behalve als ze met een nieuwere uit komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

opzich lijkt het me wel cool als de volgende gta MMO wordt "alleen lu*llig voor xbox 360 gamers als het idd Ps3 exclusive word" Het lijkt me wel tof om in een echte "Levende" realistishe stad rond te lopen, wapens te kopen in een verborgen wapen store voor "geld" dat je verdiend hebt. Ook lijkt het me strak als je je eigen "Gang" kan oprichten (hoeveelheid leden afhankelijk van je Rang) Deze gangleden zijn dan "geen" online spelers, maar een soort body guards die komen helpen als je ze opbeld voor "backup". Hoe hoger de rang hoe meer gang leden je kan maken "naar eigen smaak" (Lijkt me ook strak als je hun namen kan invoeren) ^^ + Clan naam van je zelf. "natuurlijk kunnen er ook online spelers joinen in je gang of clan. Het lijkt me ook cool als je als *host* een eigen match kan starten en dat je je eigen stad opbouwd "als je dat leuk vind" zoniet, gebruik je gewoon de standaard stad. Dan joinen er dus mensen in "jouw zelf gemaakte stad. ^^

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT nog op hier boven als je je eigen match start "bij je eigen stad" kun je bijvoorbeeld je eigen imperium opbouwen "waar ook je bodyguards rondlopen "binnen". Als je dan je imperium opbouwd kost dat "Geld" En geld krijg je door matches te starten zoals cops N crooks of zo of "Online Missies" (net als bij Gta iv dus) (Rangen staan dus buiten $$) Dit is maar een idee, maar lijkt me goed :puh: Lijkt me ook leuk als je door de random stad "Online" bij het Vliegveld Tickets kan kopen en dat je dan via een vliegtuig naar zelfgemaakte steden van anderen kunt reizen. (kortom Quickmatch :puh: dus... hoe vinden jullie mijn idee? Goed of slecht? Btw het pastte niet op 1 post srry

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop toch dat ze naast die eventuele MMO ooknog story spellen blijfen maken!

Een MMO werkt best met een verhaal, dan moet je bijvoorbeeld een party maken met 4 echte mensen en dan kun je samen missies doen.

Het zou mij wel leuk lijken als het een MMO wordt, maar alleen als je niet per maand hoeft te betalen en dat ze ook nog een 'gewone' GTA maken (voor als ik geen zin heb met andere mensen).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop toch dat ze naast die eventuele MMO ooknog story spellen blijfen maken!

Een MMO werkt best met een verhaal, dan moet je bijvoorbeeld een party maken met 4 echte mensen en dan kun je samen missies doen.

Het zou mij wel leuk lijken als het een MMO wordt, maar alleen als je niet per maand hoeft te betalen en dat ze ook nog een 'gewone' GTA maken (voor als ik geen zin heb met andere mensen).

dat zou gaar zijn ja want het spel zelf zou al duur zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...