Farynthane Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Ik was woensdag avond opnieuw begonnen met GTA 4, omdat ik sommige vrienden beetje verwaarloosd had. Op deze nieuwe save heb ik 11 uur en 46 minuten gespeeld en sta op dit moment op 41,02% (deed van nu toe alleen storymode missions en heb paar dates/hang outs gehad met Kate, Packie, Dwayne[/font], Jacob en Brucie). Mijn eerste save ging stukke langzamer. (Is er een manier om je topic titel te bewerken...zie een foutje) Bewerkt: 24 mei 2008 door Farynthane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Wat is je probleem eigenlijk? Of kwam je dat alleen maar melden? Als leden hebben we niet bijster veel aan deze info. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farynthane Geplaatst: 24 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 (bewerkt) Wat is je probleem eigenlijk? Of kwam je dat alleen maar melden?Als leden hebben we niet bijster veel aan deze info. Heb niet echt een probleem, vroeg het mij alleen af. Bewerkt: 24 mei 2008 door Farynthane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Black Cat Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2008 Ik ken meer mensen die snel door de storymode rushen. Dat vind ik alleen maar zonde. Ze spelen missie na missie, maar volgens mij mis je dan een hoop pret. Persoonlijk ga ik ook vaak naar internet, zwerf wat rond, doe zijmissies, etc. Ik ben van plan om rond de 90% of 80% te zitten vóórdat ik het verhaal uitspeel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik heb 1 save waar ik alleen missies zonder cheats aan het halen ben en zo snel mogelijk 100% aan het hallen ben. ik heb nu al 9 uur gespeeld en zit al op 46%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta dylan Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik had op 3 dagen de story mode uitgespeelt lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik had hem uitgespeeld op 65%, dus wel redelijk snel. Maar ik vind die dates met je vrienden ook gewoon saai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
prolite1 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik had hem uitgespeeld op 65%, dus wel redelijk snel. Maar ik vind die dates met je vrienden ook gewoon saai. ik speelde door tot ik naar alle drie de landjes kon gaan en rij ik vrij rond en speel wat online. als ik echt heel eerlijk ben vind ik gta san andreas een mooier verhaallijn hebben maar de graphics van iv zij stukke beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 jullie gaan allemaal te sloom ik heb em al 100% http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=712 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Tja noem het sloom.... Ik zit nu op 20% Pas op het eerste eiland maar ik heb het helemaal naar mijn zin... Dit is mijn tempo. Lekker rustig aan. Lekker rijden en stunten in auto's.... Dollen met de politie. Genieten van de omgeving en alle personen die er rondlopen..... Kijken naar alles wat beweegt en wat stil staat. Dus qua Story mode ben ik nog lang niet ver maar ik heb het naar me zin en geniet nog steeds van elke minuut dat ik speel..... Sloom maar wel gelukkig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellha Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 heb hem net ook storyline uitgespeelt op ongv 75 % Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Had de story line al bij 58 % uitgespeeld, zit nu op 65% ofzo, maar heb niet zo veel zin meer om de rest te doen, ben eigenlijk alleen nog maar online bezig nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 ik heb de story mode ook uitgespeeld ik vind hem alleen wat aan de korte kant er hadden van mij wel wat meer missies in gemogen. want ik had het id dat die van san andreas 2 keer zo lang was en daar was ook iets meer variatie in de missies. dus hopen dat ps3 ook nog extra missies krijgt met content Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.