Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb perongeluk een paar bestanden verwijderd, weet iemand waar je de originele bestanden kunt downloaden?

Geplaatst:

Ik weet niet precies over welke bestanden je het hebt, maar kan het spel ook gewoon opnieuw installeren. Succes ^_^

Geplaatst:

Hehe, ja maar dan ben iik weer mijn mods kwijt :D Is er geen site waarvan je originele bestanden kan downloadne?

Geplaatst:

staan die bestanden niet gewoon in je prullenbak als je die niet hebt leeg gemaakt?

Geplaatst:
staan die bestanden niet gewoon in je prullenbak als je die niet hebt leeg gemaakt?

Niet als je met shift+delete heb verwijderd of shift inhield toen je op verwijderen klikte in het rechtermuisknop menu.

Geplaatst:

Het gaat om deze bestanden: (het ging perongeluk met IMGTool)

Ik wou die proberen te openen met IMGTool maar dat lukte niet en toen drukte ik op OK maar toen waren ze allemaal weg! Een erg domme actie :duh:

Radar139.txd

Radar138.txd

Radar137.txd

Radar127.txd

Radar126.txd

Radar125.txd

law2_stream3.ipl

gta_tree_oldpine.txd

gta_tree_boak.txd

gta_proc_bush.txd

script.img

main.scm

en als laatste

american.gtx

Geplaatst:

Dat lukt nooit. Als je script.img en main.scm moet plaatsen, lukt dat nooit. Het bestand is daar gewoon te groot voor. Ik raad je gewoon aan om gewoon SA opnieuw te installeren en daarna de mods er weer in te zetten. Ookal is dat veel werk, bestanden plaatsen die zó groot zijn; lukt hier gewoon niet :N.

Geplaatst:

Zorg ervoor dat je ALTIJD een backup maakt voordat je met bestanden gaat 'klooien', op die manier kan je dit soort (domme) foutjes herstellen. Hier heb je nu niets aan maar kan toekomstige problemen voorkomen. Succes :7

Geplaatst:

kan eimand dan de Radar139.txd

Radar138.txd

Radar137.txd

Radar127.txd

Radar126.txd

Radar125.txd

law2_stream3.ipl

gta_tree_oldpine.txd

gta_tree_boak.txd

gta_proc_bush.txd

sturen, die zijn heel klein en dan kan ik in iedergeval nog de GTA3.img houden voor de mods.

Geplaatst:

Ik heb trouwens nog de instal.rar file waar alle files in zit! Ik denk dat ik gered ben :puh: Nu moet ik alleen nog ff die .txd files krijgen, maar ik heb een post gemaakt :)

Geplaatst:

Install.rar? Dat lijkt me een illegale zaak, en daar helpen we niet aan mee op dit forum. Als je hem wel legaal hebt, stuur je maar een PM met bewijs, en dan zal ik dit topic heropenen. Je bericht in het andere topic wordt verwijderd.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...