Forumrunner Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) ik heb nu een nieuwe server gevonden, en dat is eigenlijk een speciale cheat-server. maar ik heb geen aimbot dus ze kicken me steeds. het is opzich een leuke server want het zijn gewoon aardige spelers. Dus dan wou ik ff weten waar ik dat kan downloaden. voor mensen die dat weten: Klik er is op ALEEN MENSEN DIE HET WETEN Bewerkt: 25 mei 2008 door forumrunner Reageren
Jarno Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Een aimbot is cheaten en ik denk dat niemand je hier daarmee wilt helpen. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Maar het is een server waar iedereen cheat. En ik ga dat echt niet op andere servers gebruiken. Reageren
Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Maar het is een server waar iedereen cheat.En ik ga dat echt niet op andere servers gebruiken. Jaja,zal wel Ik kan je sowieso niet helpen, anders zou ik je wel helpen. EDIT: En wat als PunkBuster ontdekt dat je een hack gebruikt ? Bewerkt: 25 mei 2008 door Think Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 nou dan niet. en er zit geen punkbuster op die server Reageren
Fyre Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Een jaar of 2 geleden speelde ik voor clanbase in een toernooi met mn clan. Onze tegenstanders waren dus mensen met een wallhack. We hebben verloren en toen zeg maar aangifte bij clanbase gedaan. Ze werden verwijderd etc. Maar we konden niet verder spelen. Onze hele kans op een goede plek in de clanbase is verneukt door een stel mensen zonder enig talent. Gewoon een stel vuile klootzakken die lekker de diarree over ons heen liepen te spuiten. Dus tyf gewoon even heel snel op met je aimbot en je server. Van het een komt het ander... Bewerkt: 25 mei 2008 door Fyre Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 nou sorry hoor, ik wou alleen die server binnenkomen en lol maken. Reageren
ArticLight Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 nou sorry hoor, ik wou alleen die server binnenkomen en lol maken. En dat kan niet op normale servers? Gast, cheaten en hacken is echt zwak. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 zet er maar een slot op want niemand begrijpt me Reageren
moechy Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Mensen stop ff met hem af te kraken ja! zoek mssch eens op google.? heb er 1 gevonden ik pb je hem wel Bewerkt: 25 mei 2008 door moechy Reageren
Fyre Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) zet er maar een slot op want niemand begrijpt me Dat doen we wel, alleen snappen wij wel dat van het een het andere komt. Begin gewoon niet aan cheaten, hoe legaal het op die server ook is. Zelfs als de cheats al standaard op de server geprogammeerd zijn. Bewerkt: 25 mei 2008 door Fyre Reageren
Mr. Vain Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik kan wel iets voor je regelen, check je inbox. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Aimbot. In de voorgaande Call of Duty's werkte het bagger want elk schot was nog naast, met rifle dan. Een kennis gebruikte ook cheats... Maar zelf vind ik het geen reet aan.. na 2 min vond ik het al verlept. En je hebt dan ook geen skill het is gewoon triest vals spelen. Kortom: Je moet het zelf weten maar ik raad het af, het is geen zak aan en je wordt er slecht van.. Je skill gaat er ook van achteruit. Reageren
Fyre Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Aimbot. In de voorgaande Call of Duty's werkte het bagger want elk schot was nog naast, met rifle dan. Simpel, je moet de zogenaamde "Parameters" aanpassen, en mits goed gedaan maak je onmiddelijk een headshot. Als je het wilt weten, nee ik heb geen aimbot gebruikt. Ik heb gewoon kennis in dit soort dingen (Zie bijvoorbeeld mijn 28 ML thread.) Reageren
Wesley Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Een jaar of 2 geleden speelde ik voor clanbase in een toernooi met mn clan. Onze tegenstanders waren dus mensen met een wallhack. We hebben verloren en toen zeg maar aangifte bij clanbase gedaan. Ze werden verwijderd etc. Maar we konden niet verder spelen. Onze hele kans op een goede plek in de clanbase is verneukt door een stel mensen zonder enig talent. Gewoon een stel vuile klootzakken die lekker de diarree over ons heen liepen te spuiten. Dus tyf gewoon even heel snel op met je aimbot en je server. Van het een komt het ander... Huh dat is vreemd, clan wars van Clanbase mag je toch alleen op servers spelen dat Punkbuster bevat, en als PB dat merkt, dat ze een hack gebruiken of dat ze cheaten or whatever, dan worden ze allemaal gebanned, en dan kunnen ze ook niet meer meedoen aan de ClanBase wedstrijden, dus het moet een fout van jullie zijn geweest, of van hun clanserver dat ze PB niet hebben aangevinkt. En mja, ontopic: Skills kun je niet krijgen door aimbot te gebruiken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.