Fyre Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Een jaar of 2 geleden speelde ik voor clanbase in een toernooi met mn clan. Onze tegenstanders waren dus mensen met een wallhack. We hebben verloren en toen zeg maar aangifte bij clanbase gedaan. Ze werden verwijderd etc. Maar we konden niet verder spelen. Onze hele kans op een goede plek in de clanbase is verneukt door een stel mensen zonder enig talent. Gewoon een stel vuile klootzakken die lekker de diarree over ons heen liepen te spuiten. Dus tyf gewoon even heel snel op met je aimbot en je server. Van het een komt het ander... Huh dat is vreemd, clan wars van Clanbase mag je toch alleen op servers spelen dat Punkbuster bevat, en als PB dat merkt, dat ze een hack gebruiken of dat ze cheaten or whatever, dan worden ze allemaal gebanned, en dan kunnen ze ook niet meer meedoen aan de ClanBase wedstrijden, dus het moet een fout van jullie zijn geweest, of van hun clanserver dat ze PB niet hebben aangevinkt. En mja, ontopic: Skills kun je niet krijgen door aimbot te gebruiken Vond ik ook uiterst merkwaardig. Maar ja, onze statistieken liegen er niet om. De killcams sloegen nergens op. Ze stonden gewoon klaar op een specifiek punt, PRECIES om de hoek waar wij kwamen (de hele tijd. Hoe groot is die kans nou?) en als we om de hoek waren werden we onmiddellijk neergeschoten. Overigens: Kut, het was niet een aimbot, ik bedoelde een wallhack. Reageren
Dastard Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Zielig. K'zeg je forumrunner, begin er niet aan, je wordt uitgescheten voor noob enzv, en je wordt geband op PB. Speel dan CS met hacks, maar verpest je CoD reeks plz niet. Ranks verdien je, net als in het echt, daar kun je ook geen aimbots gebruiken? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 ok. dan laat ik die server maar stikken. jullie hebben gelijk. ik zou er ook mezelf mee veraden. ik had gezworen nooit cheats te gebruiken (behalve met singelplayer) Reageren
Kraay Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Een jaar of 2 geleden speelde ik voor clanbase in een toernooi met mn clan. Onze tegenstanders waren dus mensen met een wallhack. We hebben verloren en toen zeg maar aangifte bij clanbase gedaan. Ze werden verwijderd etc. Maar we konden niet verder spelen. Onze hele kans op een goede plek in de clanbase is verneukt door een stel mensen zonder enig talent. Gewoon een stel vuile klootzakken die lekker de diarree over ons heen liepen te spuiten. Dus tyf gewoon even heel snel op met je aimbot en je server. Van het een komt het ander... Huh dat is vreemd, clan wars van Clanbase mag je toch alleen op servers spelen dat Punkbuster bevat, en als PB dat merkt, dat ze een hack gebruiken of dat ze cheaten or whatever, dan worden ze allemaal gebanned, en dan kunnen ze ook niet meer meedoen aan de ClanBase wedstrijden, dus het moet een fout van jullie zijn geweest, of van hun clanserver dat ze PB niet hebben aangevinkt. En mja, ontopic: Skills kun je niet krijgen door aimbot te gebruiken PunkBuster kent ook niet alle cheats..Als er een nieuwe uitkomt duurt het altijd wel een tijdje voordat ze die hack 'bannen' Dus dan kan die server nog wel PB protected zijn, maar hoeft dat nog niet altijd te werken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.