js007 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb m'n ps3 controler juist aan mijn pc aangesloten, mijn pc registreert hem maar als ik hem test dan beweegt er niets op mijn scherm bij teste. alvast bedankt Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 heb je hem wel goed aangesloten? Reageren
js007 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 heb je hem wel goed aangesloten? ja maar als ik hem aanleg de controler dan beginnne n die 4 lampjes te knipperen waar kan ik hem op slot 1 zetten in mijn pc? Dan kan hij mischien werken Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Het lijkt me niet dat dit ondersteunt word door windows. Ik heb het zelf wel eens gebruikt om de batterijen op te laden wanneer ik mijn ps3 uit heb staan. Dat werkt wel gewoon. Kwestie van aansluiten en op het PS knopje drukken van de controller. Reageren
js007 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Dus het gaat niet lukken. Bestaat er geen programmatje of pach zodat het zou lukken? Reageren
osmgek11 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Jawel dit word ondersteunt door windows. ik speel er zelf ook mee. op Windows XP Ga naar deze site: http://files.filefront.com/ps3sixaxis+enex...;/fileinfo.html Download hem. Als de download klaar is. Plug je je contoller in je PC. Klik 2 keer op het bestandje. En dan doet hij het. De lampjes blijven wel knipperen. maar je kan er mee spelen. En om te testen of hij werkt. Ga je naar: Start-->Confugieratiescherm-->Spelbesturing. daar moet hij dan Bij staan. Bewerkt: 25 mei 2008 door osmgek11 Reageren
js007 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Jawel dit word ondersteunt door windows. ik speel er zelf ook mee. op Windows XPGa naar deze site: http://files.filefront.com/ps3sixaxis+enex...;/fileinfo.html Download hem. Als de download klaar is. Plug je je contoller in je PC. Klik 2 keer op het bestandje. En dan doet hij het. De lampjes blijven wel knipperen. maar je kan er mee spelen. En om te testen of hij werkt. Ga je naar: Start-->Confugieratiescherm-->Spelbesturing. daar moet hij dan Bij staan. als ik op het bestandje klik dan zecht mijn pc '' deze toepassing kan niet worden gestart...' wat is er mis en libusb0.dll word niet gevonden Bewerkt: 25 mei 2008 door js007 Reageren
NTAuthority Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Je moet eerst de, die als het goed is inbegrepen, libusb-bla.exe installeren. Reageren
js007 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Je moet eerst de, die als het goed is inbegrepen, libusb-bla.exe installeren. waar kan ik die vinden ? en is er ook niet zo een estand die compatibel is voor vista? Bewerkt: 20 september 2008 door js007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.