Jump to content

the men's room


js007

Recommended Posts

the men's room is een tv show maar op de gta4 site staat hij aangeduid op de kaart maar kan je daar in of iets doen.

Het zelfede voor radiostations kan je daar dan in in die studio?

alvast bedankt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

the men's room is een tv show maar op de gta4 site staat hij aangeduid op de kaart maar kan je daar in of iets doen.

Het zelfede voor radiostations kan je daar dan in in die studio?

alvast bedankt ^_^

The Men's Room betekend simpelweg; "Het Herentoilet". Zoals je ook The Lady's Room hebt; "Het Damestoilet".

Je kunt naast je vloeibare en gebonden behoeftes, vrij weinig doen in het Toilet volgensmij. In GTAIII kreeg je er een aantal missies in, door een bewoner van het urinedepot. Ik weet niet of dit bij GTAIV ook zo is.

In de radiostations kun je naar mijn weten niet naar binnen. Wat zou je daar tenslotte kunnen doen lijkt me? De DJ omleggen? Dan doet de rario het niet meer, schiet ook niet echt op ofwel?

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

the men's room is een tv show maar op de gta4 site staat hij aangeduid op de kaart maar kan je daar in of iets doen.

Het zelfede voor radiostations kan je daar dan in in die studio?

alvast bedankt ^_^

The Men's Room betekend simpelweg; "Het Herentoilet". Zoals je ook The Lady's Room hebt; "Het Damestoilet".

Je kunt naast je vloeibare en gebonden behoeftes, vrij weinig doen in het Toilet volgensmij. In GTAIII kreeg je er een aantal missies in, door een bewoner van het urinedepot. Ik weet niet of dit bij GTAIV ook zo is.

In de radiostations kun je naar mijn weten niet naar binnen. Wat zou je daar tenslotte kunnen doen lijkt me? De DJ omleggen? Dan doet de rario het niet meer, schiet ook niet echt op ofwel?

in gta4 moet je wel iemand gaan omleggen in toiletten in het park maar kan je nu naar die tv show gaan kijken of kan je er naar binnen is het een intorior

Link to comment
Delen op andere websites

the men's room is een tv show maar op de gta4 site staat hij aangeduid op de kaart maar kan je daar in of iets doen.

Het zelfede voor radiostations kan je daar dan in in die studio?

alvast bedankt ^_^

The Men's Room betekend simpelweg; "Het Herentoilet". Zoals je ook The Lady's Room hebt; "Het Damestoilet".

Je kunt naast je vloeibare en gebonden behoeftes, vrij weinig doen in het Toilet volgensmij. In GTAIII kreeg je er een aantal missies in, door een bewoner van het urinedepot. Ik weet niet of dit bij GTAIV ook zo is.

In de radiostations kun je naar mijn weten niet naar binnen. Wat zou je daar tenslotte kunnen doen lijkt me? De DJ omleggen? Dan doet de rario het niet meer, schiet ook niet echt op ofwel?

in gta4 moet je wel iemand gaan omleggen in toiletten in het park maar kan je nu naar die tv show gaan kijken of kan je er naar binnen is het een intorior

De TV-Show is op TV. Die kun je niet in RL gaan bekijken, althans in Niko's RL. Het is en blijft op TV. het zal wel een intorior zijn, maar daar is nog vrij weinig over bekend naar mijn weten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...