Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Ik had gisteren de Moonbeam afgeleverd bij Stevie en ik kreeg mijn bedrag. Vandaag speel ik weer en krijg ik een nieuw SMS'je dat ik de turismo moet gaan stelen maar onderweg wordt ik opgepakt. Ik laad mijn laatste save game. Normaal als je een auto hebt afgeleverd bij Stevie auto saved hij, dus ik was er van overtuigd dat ik de Moonbeam niet meer moest gaan afleveren. Ik laad dus en bij mij berichten staat dat ik de Moonbeam moet gaan halen . Ik dus naar Charge Island gaan kijken en daar staat geen Moonbeam op de parking... Weer herlaadt en weer gaan kijken maar er stond weer geen Moonbeam. EDIT: Ik heb me laten doodgaan en na 2 minuutjes kreeg ik de bevestiging dat ik de Moonbeam had afgeleverd ( wat ik dus niet had gedaan) en de Turismo moest gaan stelen Gelukkig is het opgelost Bewerkt: 25 mei 2008 door Think Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.