End Of The Riot Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Geplaatst: 13 februari 2009 Volgens mij heeft het niks te maken met 9/11. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Het lijkt mij eigenlijk nog al zielig van R* als ze hier grapjes over gingen maken Reageren
Hayte Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Dit is gewoon een grapje met interpreteren Wie is er zieliger? Iemand die gewoon een tekst opschrijft, of iemand die meteen denkt dat het een grap over 9/11 is? Ik vind het alleen grappig dat iedereen meteen denkt dat Rockstar de tekst met die bedoeling schreef, terwijl het ook met een compleet andere bedoeling geschreven kon zijn, zoals de bedoeling die PowerPats al heeft gezegt Reageren
Gta Bram Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik zeg toch niet dat het een grap over 9/11 is? Maar als het zo zou zijn zou ik er toch geen grappen over maken. Snap je? Reageren
Hayte Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik zeg toch niet dat het een grap over 9/11 is? Maar als het zo zou zijn zou ik er toch geen grappen over maken. Snap je? Ik heb het over iedereen in het algemeen Reageren
Gta Bram Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Ah ok, En ik had het even over mezelf alleen Haha, Laterr Reageren
Nissan Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 Als er echt 9/11 mee bedoelt werd zouden de WTC torens ook gewoonin LC gestaan hebben, en daar staan ze niet. Waarom niet? In de wereld van GTA zijn de Torens nooit gebouwd en heeft 9/11 nooit plaats gevonden. Ook de reden waarom Darkel uit GTA III verwijdert is. Lees nou eens goed: Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games. (EE forum regels) dus de twin towers hoefen niet zozeer in gta liberty city te staan Ik HEB dat ook goed gelezen, maar als je eens een mailtje naar Rockstar daarover zou sturen zouden zij hetzelfde zeggen. Zij hebben respect voor hen die zijn omgekomen op 9/11 en hebben er dus niets over in de game geplaatst. Reageren
Venzio Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Geplaatst: 18 februari 2009 Ik denker eerder dat het niet een verwijzing naar 9/11 is, dat is tog geen grap? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Geplaatst: 19 februari 2009 Misschien is 'Live A Little, Fly With Us' gewoon de slagzin van FIA, en was het helemaal niet als grap bedoeld. Maar een verwijzing naar 9/11 zal het zeker niet zijn. Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) Misschien is 'Live A Little, Fly With Us' gewoon de slagzin van FIA, en was het helemaal niet als grap bedoeld.Maar een verwijzing naar 9/11 zal het zeker niet zijn. inderdaad want als dat zou gebeuren dan zou R* net zo laag naar de grond zijn gezakt als kakkerlakken. ONDERAAN DE VOEDSELKETEN Bewerkt: 23 februari 2009 door Anton van Hussel Reageren
wotski Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Ik denk eerder aan zoek een leven vlieg met onze maatschapij Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 lijkt me best droog de twin towers in liberty city en dat er dan ook terroristen zijn die het neerhalen Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 lijkt me helemaal niet leuk het lijkt me adschuwelijk Reageren
Gta Bram Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 lijkt me helemaal niet leuk het lijkt me adschuwelijk Presies. Ik zou liever een soort GTA willen waarbij je de slachtoffers van 9/11 moet redden, i.p.v. in de toren zelf te vliegen. Een beetje respect voor de slachtoffers mag wel, vind ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.