Jump to content

The Puerto Rico Connection


lumpstur

Recommended Posts

Hallo

Ik ben nu bij de missie The Puerto Rico Connection waar je de trein moet achtervolgen maar opeens raak ik hem kwijt omdat hij dan ergens heen gaat waar ik niet heen kan. Kan iemand een snapmap maken en aangeven bij welk station die stopt? Alvast bedankt!

Gr

Link to comment
Delen op andere websites

Het is "The Puerto Rican Connection" ;) Als je niet weet waar de trein heen gaat moet je op de kaart kijken en daar kijken naar een goede weg. Bij mij ging de trein rechtdoor terwijl ik alleen maar link en rechtaf kon en toen ik op de kaart keek was me duidelijk dat ik naar rechts moest en dan naar links. Veel succes met de missie The Puerto Rican Connection van Manny!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Kan iemand een snapmap maken en aangeven bij welk station die stopt? Alvast bedankt!

Dat heeft geen zin, als je te ver van de trein af bent, mislukt je missie. Je moet gewoon af en toe op je map kijken naar de weg die het meest in de buurt ligt van de trein.. Ik kan me nog herinneren dat ik ergens op het einde over een pleintje ben gestuift in plaats van de weg volgen.

Bewerkt: door zfn
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ga je door dat steegje waar je niet verder kunt. Onhoudt dat stukje, dan moet je er gewoon via de weg langs. Je kan ook er een filmpje ergens over opzoeken. Ik heb er nog geen gevonden, als je dat wel hebt gevonden, PB mij ff, zou ik graag willen zien!

Edit: Overigens vergeet ik nog, niet altijd de metro helemaal volgen, blijf een paar meter achter de metro, dan heb je nog tijd om te bedenken wat je moet doen en welk weggetje moet nemen.

Suc7!

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Verkeerde missie :$ Ik had Deconstruction For Beginners beschreven :$

Puerto Rican Connection moet je gewoon het treinspoor volgen met een

SuperGT of een Turismo. na een keer of 3 lukt het wel.

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...