Dieko Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Dit is heel mooi in het speel verwerkt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Heel goed gevonden, alleen bent je het MetLife/GetaLife gebouw vergeten bijvoorbeeld. Je had ook een foto kunnen maken van het vliegveld gebouw. Dat is gebaseerd op het TWA terminal op JFK airport. Waar kun je eigenlijk al die vlaggen vinden? Reageren
wtc Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Heel goed gevonden, alleen bent je het MetLife/GetaLife gebouw vergeten bijvoorbeeld. Je had ook een foto kunnen maken van het vliegveld gebouw. Dat is gebaseerd op het TWA terminal op JFK airport. Waar kun je eigenlijk al die vlaggen vinden? Rockefeller Center rechtover de St. Patrics Cathedral Reageren
Dimitri Rascalov Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Zo zie je dat het geweldig goed is gemaakt, omdat het heel veel op elkaar lijkt. Goed gevonden ook.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Deze is het minst gelukt: Overigens is hier en hier ook een topic over een vergelijking. En het oorspronkelijke bericht is al paar weken oud. Klik. Bewerkt: 25 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Henrix Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Leuk topic dit! En ja, het is inderdaad goed nagemaakt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 is het gebouw met al die vlaggen toevallig het vn gebouw ? zou daar dan ook de nederlandse vlag zijn Reageren
wtc Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 is het gebouw met al die vlaggen toevallig het vn gebouw ?zou daar dan ook de nederlandse vlag zijn Neen zoals ik eerder zei is dit het Rockefeller Center Nederlandse vlag hangt er niet Reageren
Felixio Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Mooie vergelijkings-collage. Toch las ik net in het Crown Magazine dat er verschillende belangrijke punten niet zijn verwerkt in Liberty City, ten opzichte van New York in het echt. Zo rijdt bijna niemand in zijn of haar auto: het verkeer staat altijd vast en de metro is veel efficiënter. Toch snap ik wel dat er veel auto's rondrijden want dat is gewoon een deel van de fun. Reageren
denven Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 is het gebouw met al die vlaggen toevallig het vn gebouw ?zou daar dan ook de nederlandse vlag zijn Neen zoals ik eerder zei is dit het Rockefeller Center Nederlandse vlag hangt er niet waar is die plek met al die vlaggen dan (in gta) Reageren
DJRobin Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Netjes gemaakt . Ziet er allemaal wel goed uit. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Zeker vet in elkaar gezet, good job! Reageren
Murcielago Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Zeker mooi! Alleen het "getalife" Metlife gebouw mis ik. Reageren
wtc Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) is het gebouw met al die vlaggen toevallig het vn gebouw ?zou daar dan ook de nederlandse vlag zijn Neen zoals ik eerder zei is dit het Rockefeller Center Nederlandse vlag hangt er niet waar is die plek met al die vlaggen dan (in gta) Dat zou hier ergens moeten inliggen Bewerkt: 25 mei 2008 door wtc Reageren
marcootje Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 erm...is het normaal dat ik sommige screens uit gta wel heel erg echt vind lijken? mooie vergelijkingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.