ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Mooi nagemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 erm...is het normaal dat ik sommige screens uit gta wel heel erg echt vind lijken?mooie vergelijkingen Ja, het is inderdaad héél mooi nagemaakt! Ongelooflijk Rockstar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr. Jeckyll Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Volgens mij zit dit ook in het spel? Voor zover ik zie ziet alles er goed op.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Volgens mij zit dit ook in het spel? Voor zover ik zie ziet alles er goed op.. Die heb je goed gevonden Bewerkt: 25 mei 2008 door Dieko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik vindt zeker dat Rockstar zijn best heeft gedaan maar er bestaat al zo`n topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=74883 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.