Jump to content

call of duty 4..moelijke challanges

Recommended Posts

Geplaatst:

Uit m'n hoofd weet ik het zo 1, 2, 3 niet, maar bij alle challenges staat gewoon een beschrijving van wat je moet doen. ;)

Geplaatst:

cooked grenades is gwn een granaat 3/4 seconden vasthouden en daar naar iemand ermee vermoorden.

Geplaatst:
cooked grenades is gwn een granaat 3/4 seconden vasthouden en daar naar iemand ermee vermoorden.

maar ik snap de challange airborne ook niet ..Iemand midden in de lucht afknallen???

Geplaatst:
maar ik snap de challange airborne ook niet ..Iemand midden in de lucht afknallen???
Je moet hiervoor twee mensen doden, terwijl je in de lucht bent. Dit moet in een keer dus niet springen iemand neer knallen en vervolgens weer springen. Er zijn vele gemakkelijke glitches voor deze Challenge, enkele filmpjes vind je
(Backlot) en
(Crossfire).
Geplaatst:
mijn engels is niet van de beste.....Dus ..

maaR COOKED GRENADES .dat snap ik niet..

Cooked Grenades zijn granaten die je eerst moet stoven. Door het level heen zijn geregeld oude kookplaten te vinden die je kunt gebruiken. emot-holy.gif

Nee, een cooked grenade is een granaat waar je de pin al een korte tijd al uit de granaat hebt gehaald. Daarna duurt het een korte tijd voordat hij ontploft. (Daarom ook cooked, hij is al in gebruik, maar nog niet aangebraden als je snapt wat ik bedoel.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...