leeg125 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ik heb GTA san andreas voor de pc gekocht ik heb een pc zonder geluid maar dan doet die het niet is er een mane=ier waarop die het zonder geluid doet? Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Als je met 'Zonder geluid' bedoelt dat je geen boxen hebt, dan zou hij het in principe waarschijnlijk nog wel moeten doen. Als je er mee bedoelt dat je geen geluidskaart hebt, dan zal hij vermoedelijk helemaal niet werken. Kijk dus eens of je een geluidskaart hebt, en zo ja, of deze goed genoeg is. Reageren
leeg125 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 in deze PC kan geen geluidskaart Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Dan ligt daar waarschijnlijk het probleem, want dit is één van de vereisten om San Andreas te kunnen spelen. Om San Andreas toch te kunnen spelen moet je dus over een PC beschikken die wel een geluidskaart kan hebben. Edit@hieronder: Sorry, ik bedoelde geluidskaart.. Even aangepast voor de duidelijkheid. Bewerkt: 25 mei 2008 door Donwell Reageren
Vansloneker Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Wat bedoel je met "in deze PC kan geen geluidskaart"? Want in elke PC kan een geluidskaart. Misschien bedoel je dat je geen PCI slot meer vrij hebt. Dan is er altijd nog de mogelijkheid van een USB geluidskaart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.