7nightwing7 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hoe werkt dat nu met die Health boost[/font] van carmen ? Steeds als ik haar bel, en vraag om me te helpen dan verteld ze me dat ik even een minuut moet wachten, maar ik krijg geen health boost[/font]. Mis ik iets ? Hulp is altijd welkom. Thanks Reageren
strandpop Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hoe werkt dat nu met die Health boost[/font] van carmen ? Steeds als ik haar bel, en vraag om me te helpen dan verteld ze me dat ik even een minuut moet wachten, maar ik krijg geen health boost[/font]. Mis ik iets ? Hulp is altijd welkom. Thanks je moet eerst met haar iutgaan dan kan je haar belle voor health boost Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hoe werkt dat nu met die Health boost[/font] van carmen ? Steeds als ik haar bel, en vraag om me te helpen dan verteld ze me dat ik even een minuut moet wachten, maar ik krijg geen health boost[/font]. Mis ik iets ? Hulp is altijd welkom. Thanks je moet eerst met haar iutgaan dan kan je haar belle voor health boost thanks maar ik heb de game al uitgespeeld, en ik ga regelmatig met haar uit. Er gebeurd niets als ik haar bel voor de HB. Reageren
Deja^vu Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ja ik heb dat ook altijd ja. ze zegt dan dat je druk op je wonden uit moet voeren, maar er komt nooit health bij. Reageren
gta-mike Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Je moet wel health kwijt (gewond) zijn als je haar belt. Het helpt niet als je niet gewond bent of gewoon je body armor laag staat. Reageren
gta-mike Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Oeps door computer prob stond mijn tekst er opeens tweemaal. Sorry voor de dubbelpost. Bewerkt: 26 mei 2008 door gta-mike Reageren
Dvt Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Ja ik heb dat ook. Dan geeft ze wat tips maar daar heb je niks aan.. Ik wil gewoon health! Reageren
gtaNiNi Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik zal toch maar wat met Carmen gaan daten dan, want wist niet dat het nog wat kon opleveren. Ik was met haar naar de stripclub geweest en dat vond ze wel leuk maarja ze vond mn kleren niet mooi alleen mn auto. Reageren
eXperion Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ja ik heb dat ook. Dan geeft ze wat tips maar daar heb je niks aan.. Ik wil gewoon health! Je denkt ook zeker dat het gelijk komt? Je moet ook eventjes wachten, dan gaat het langzaam omhoog. Reageren
Destilios Geplaatst: 30 mei 2008 Rapport Geplaatst: 30 mei 2008 Ik zal toch maar wat met Carmen gaan daten dan,want wist niet dat het nog wat kon opleveren. Ik was met haar naar de stripclub geweest en dat vond ze wel leuk maarja ze vond mn kleren niet mooi alleen mn auto. Je moet bij haar ook altijd alleen met dure dingen aankomen zoals alleen de kleren van persues en met mooie auto's zoals turismo en banshee enzo.. dat is het gene wat ze leuk vind en ze vind naar de stripclub ook leuk wnt daar word ze geil van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.