ModLover Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Hallo, ik heb gisteren Crown Magazine gekocht. Het is een interresant blad. Na een tijdje te hebben gelezen kwam ik bij een tekst die over Sam Houser gaat (Blz 58), en daar stond het volgende in: Geboren: 1972 ........... ............ ........... ............ Fan van: Hip-Hop, Amerikaanse straatcultuur, NINTENDO, De jaren '80 in Miami ........... ............ ........... ............ En een paar bladzijdes terug(Blz 57) stond bij Rockstar Table Tennis: ........Natuurlijk rest nog wel de vraag of GTA IV ook op de Nintendo Wii zal uitkomen, Nu de R.A.G.E. engine ook zo goed loopt op de console van Nintendo............. Dus wat ik nou niet snap: Waarom komt GTA IV niet op de Wii?? Sam Houser is van Nintendo en de engine loopt goed. Dus wat is het probleem????? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 wii kan de graphics niet aan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 wii kan de graphics niet aan al eens van downgraden gehoord?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 GTA IV is absoluut geen spel voor op de Nintendo Wii. Het draait bij de Wii om het maken van echt bewegingen en die zijn moeilijk terug te vinden in GTA IV. Zoals 'end of the riot' al zei, kan de Wii de graphics van GTA IV niet aan en ook al worden de graphics wat minder, ik denk dat je dan een groot deel van het spel verliest. Eerlijk gezegd denk ik niet dat GTA IV ooit op de Wii zal uitkomen. En als het dan toch een keer uitkomt, moet het wel een hele rare besturing hebben in vergelijking met die van de andere consoles/PC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ModLover Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Veel Schietspellen werken perfect op de wii Bewerkt: 25 mei 2008 door ModLover Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 de wii kan GTA IV niet aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
caion Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Mij lijkt het ook niks , omdat hoe zouw je het al zeggen , dat somige PC's het niet eens aan zouden kunnen en dan een wii ???En de de hoe moet je de alles na doen ???? nauw ik heb een geen flauw idee, ik denk dat het erg lastig zal worden. Nauw hier de gehele specificaties van een wii : Afmetingen Hoogte: ca. 16 cm Breedte: ca. 2,5 cm Diepte: ca. 22 cm Gewicht: Ongeveer 1,5 kg. ' [bewerk] hardware Voorkant disksleuf 3 knoppen voor power, reset, en eject disk 1 uitneembaar klepje waarachter: 1 sync knop voor het synchroniseren van de wii-mote('s) en eventuele andere besturingsonderdelen, zoals het balance board. SD geheugen-kaart poort om foto's en filmpjes te laden Boven 2 uitneembare klepjes waaronder: 4 poorten voor Nintendo GameCube-controllers 2 openingen voor Nintendo GameCube-geheugenkaarten Achter 2 USB 2.0-poorten Sensorbar-uitgang, om de sensorbar stroom te geven Multi-AV uitgang, voor zowel component, composiet als S-video ventilator uitgang Onder sticker met o.a. serial code ventilator uitgang Verborgen in de wii IBM "Broadway" processor, gemaakt met 90 nm SOI CMOS-technologie ATI "Hollywood" grafische chip 512 MB intern flash-geheugen Zelf ladende discdrive die zowel Wii-disks als 8 cm GameCube-disks aanneemt WiFi ondersteuning Dolby Pro Logic II-ondersteuning Nintendo of America's President, Reggie Fils-Aime, heeft in 2007 bevestigd dat er geen Wii met DVD-speler op de markt zal komen in Japan, Amerika en Europa. Bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/wii Nauw ik denk niet dat een wie het zal redden , meschien wel weet het niet . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 De wii kan het zeker niet aan, je hebt al 3,5 gb nodig om m te installeren (tenminste bij de ps3) En ja als sommige pc's het al niet aan kunnen dan kan de wii dat zeker niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
portu7112 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 ik denk dat de Wii meer kan dan iedereen denkt, alleen worden er niet veel zo van die spelletjes gemaakt ... misschien kan R* het is probere... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
livechatter Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 ik denk dat de Wii meer kan dan iedereen denkt, alleen worden er niet veel zo van die spelletjes gemaakt ...misschien kan R* het is probere... R* werkt niet met nintendo ze hebbe et een keer geprobeert met GTA advance maar die werd ni zo bekend volgens mij heeft R* gewoon de voorkeur aan SONY Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
livechatter Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Mij lijkt het ook niks , omdat hoe zouw je het al zeggen , dat somige PC's het niet eens aan zouden kunnen en dan een wii ???En de de hoe moet je de alles na doen ???? nauw ik heb een geen flauw idee, ik denk dat het erg lastig zal worden.Nauw hier de gehele specificaties van een wii : Afmetingen Hoogte: ca. 16 cm Breedte: ca. 2,5 cm Diepte: ca. 22 cm Gewicht: Ongeveer 1,5 kg. ' [bewerk] hardware Voorkant disksleuf 3 knoppen voor power, reset, en eject disk 1 uitneembaar klepje waarachter: 1 sync knop voor het synchroniseren van de wii-mote('s) en eventuele andere besturingsonderdelen, zoals het balance board. SD geheugen-kaart poort om foto's en filmpjes te laden Boven 2 uitneembare klepjes waaronder: 4 poorten voor Nintendo GameCube-controllers 2 openingen voor Nintendo GameCube-geheugenkaarten Achter 2 USB 2.0-poorten Sensorbar-uitgang, om de sensorbar stroom te geven Multi-AV uitgang, voor zowel component, composiet als S-video ventilator uitgang Onder sticker met o.a. serial code ventilator uitgang Verborgen in de wii IBM "Broadway" processor, gemaakt met 90 nm SOI CMOS-technologie ATI "Hollywood" grafische chip 512 MB intern flash-geheugen Zelf ladende discdrive die zowel Wii-disks als 8 cm GameCube-disks aanneemt WiFi ondersteuning Dolby Pro Logic II-ondersteuning Nintendo of America's President, Reggie Fils-Aime, heeft in 2007 bevestigd dat er geen Wii met DVD-speler op de markt zal komen in Japan, Amerika en Europa. Bron : http://nl.wikipedia.org/wiki/wii Nauw ik denk niet dat een wie het zal redden , meschien wel weet het niet . Dat is ook nogal leuk vooral om te onthouden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 wii kan het neit aan en waarom zou rockstar een game downgraden dat is pure verkrachting en zou verboden moeten worden en probeer jij maar es weg te rijden met 2 stomme knuppeltjes dat wil niet zijn wel racegames maar dan heb je een stuur zijn ook wel schietspellen maar dan heb je een wapen wil je dat nou elke 2 minuten gaan veranderen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerz1o1 Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Nintendo heeft nog NOOIT een echt geweldadige game op zijn WII of gamecube gelaten dus waarom zouden ze dan nu opeens IV wel doen? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Veel Schietspellen werken perfect op de wii GTA IV is niet altijd een schietspel je kan ook racen, normaal rondlopen, dingen kopen weet ik veel wat, dat is gewoon te moeilijk om te progameren met de Wii... ik vind de Wii overigens niet altijd vlekkeloos lopen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2008 Lol maak je een grapje? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts