superdussy Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 ik heb gta san andreas gekopierd, en hij stond eerst op de computer maar is er daarna weer afgegooit, nu wou ik hem er weer opzetten maar als ik hem er in doet, gaat er een map open en staat er bij openen: *dbd, ik denk dat ik iets moet openen maar ik zou niet weten wat. kan iemand mij helpen? en als ik wat moet downloaden, waar kan ik die halen? Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Normaal gesproken zal er een venster verschijnen zodra de CD erin is gestoken. Weet je zeker dat je San Andreas helemaal hebt verwijderd de vorige keer? Ga eens naar: "Start » Configuratiescherm » Software". Zoek in de lijst naar San Andreas, staat hij er nog tussen, verwijder hem daar dan. Probeer het nu nog eens. Is hij al verwijderd, kijk dan eens in het mapje naar 'setup' of 'autorun' (dit doe ik even uit mijn hoofd, weet niet exact wat er in de map staat). Met 'autorun' zal het venster wat ik eerder noemde opdoemen en daarin kun je alsnog 'Install' aanklikken. Met 'setup' zal je gelijk de installatie krijgen. Reageren
superdussy Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 bedankt voor je reactie, maar het lukt nog steeds niet, waar kan ik die 'setup' en 'autorun' vinden? Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hm, klinkt alsof je een ander mapje geopend krijgt... Kun je misschien een screen posten van het betreffende mapje? Voor het geval je niet weet hoe je een screen maakt, dit doe je met de 'Prt Scr'-toets die in de meeste gevallen ergens bovenaan het toetsenbord staat. Daarna plak je in Paint, zodat de screen kan worden opgeslagen. Vervolgens plaats je hem hier. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ga eens naar: Start, Deze computer, GTA_SAN ANDREAS (D: ), Rechter muisknop op de CD, Openen. Klik daar op Setup. Doet hij het nu? Reageren
superdussy Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 het is me nu gelukt hem te installeren, maar klik ik nu op gta san andreas op het bureaublad dan staat er dat de verkeerde disc erin zit, en klik ik bij 'mijn computer' op gta blijft hij dezelfde map openen. Reageren
superdussy Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Hm, klinkt alsof je een ander mapje geopend krijgt... Kun je misschien een screen posten van het betreffende mapje? Voor het geval je niet weet hoe je een screen maakt, dit doe je met de 'Prt Scr'-toets die in de meeste gevallen ergens bovenaan het toetsenbord staat. Daarna plak je in Paint, zodat de screen kan worden opgeslagen. Vervolgens plaats je hem hier. een screen posten lukt niet, het kopieren en plakken in paint lukt wel, maar als ik het upload doet ie het niet er staat: het uploaden is gefaald. Dit type bestand kan niet worden bijgevoegd Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Probeer het eens met Imageshack of Tinypic Als je hem geupload hebt, pak je de onderste link. De direct link . Bewerkt: 25 mei 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
superdussy Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 een screen posten is inmiddels wel gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.