Dizzee Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 En het is weer eens tijd om te stemmen voor de SOTM van deze maand. Ik ben blij dat er deze keer zoveel inzendingen zijn, hopelijk staat dit garant voor een spannende strijd. De signatures waarop jullie kunnen stemmen, zijn te vinden in => DIT TOPIC<=. Zoals altijd komt de winnende signature een hele maand als header boven het GFX-fora te staan. Stemmen kan in dit topic, en gaat op de volgende manier: [b]Naam:[/b] (deelnemer) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht) Je kan stemmen tot en met 2 juni! Alle deelnemers veel succes in deze SOTM!
Jay; Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Naam: Dizzee Waarom: Hij steekt toch net uit boven de rest met de prachtige effecten die erin verwerkt zitten. Ik heb zitten twijfelen maar door de draai die hij eraan gegeven heeft met behulp van kleuren en effecten is het toch duidelijk.
Arthis Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Een prachtige signature met hele mooie lichteffecten. Heel veel diepte, dat ziet er heel mooi uit. Het is echt net alsof je vanuit de ogen van de gene tegen wie de render vecht kijkt Het ziet er echt uit als een hevig gevecht. Ik vind dat de render van alle sigs hier ook het beste is geplaatst
Twankala Geplaatst: 28 mei 2008 Rapport Geplaatst: 28 mei 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Hij is toch echt de nummer 1 van het stelletje, al was het moeilijk kiezen met die van de rest er bij. Want stuk voor stuk zijn ze goed gelukt.
Hanneswasco Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Naam: GTA Ripper Waarom: Deze signature springt er toch wel eventjes uit. Bijna alle sigs zijn nogal eentonig, en in deze zit wat kleur.
Fresh ★ Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Naam: Dizzee Waarom: Die van Dizzee spreekt met het meeste aan, die andere zijn meestal eentonig, of de kleuren passen niet bij elkaar zoals bij die van GTA Ripper.
TomHagen Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Bij de sig van Jon-asses komt de render bijna tot leven.
KJF Geplaatst: 29 mei 2008 Rapport Geplaatst: 29 mei 2008 Naam: (Jon-Asses Waarom: Deze signature vind ik zelf gewoon het meest opvallen uit de hele reeks ingezonden signature's. Ik vind deze de mooiste effecten hebben, en verdient daarom MIJN stem
Dizzee Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Gefeliciteerd Jon-asses, een verdiende overwinning!! Jouw signature zal zo vlug mogelijk bovenaan het graphics forum als header schitteren. Verder wil ik alle kandidaten bedanken voor het deelnemen in deze SOTM.
Recommended Posts