Miek Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Beste GTAForummers, Hoe kan je een Paint kunstwerkje op GTAForum zetten? Als ik het bestand upload,staat er:"Dit type bestand kan niet worden geupload." Wie weet hoe je dat moet doen? MVG, Miek Reageren
Jay; Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Je moet hem als 'JPEG' opslaan. Dit kun je doen als je opslaat. Je moet een naam invoeren, precies daaronder zie je nog een balkje. Kies daar 'JPEG' uit en upload hem. Als het goed is moet het nu wel gewoon lukken. Reageren
1974 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Beste GTAForummers,Hoe kan je een Paint kunstwerkje op GTAForum zetten? Als ik het bestand upload,staat er:"Dit type bestand kan niet worden geupload." Wie weet hoe je dat moet doen? MVG, Miek Bedeol je als persoonlijke foto of als gewoon kunstwerk bij graphics showroom,voor dat laatste kun je imageshack.us het best gebruiken. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Beste GTAForummers,Hoe kan je een Paint kunstwerkje op GTAForum zetten? Als ik het bestand upload,staat er:"Dit type bestand kan niet worden geupload." Wie weet hoe je dat moet doen? MVG, Miek Je kan je paint kunstwerk uploaden op Imageshack.us. Als je het plaatje hebt geupload dan moet je de onderste code kopieeren en tussen img tags plaatsen. Edit: Jay; en 1973 waren me voor. Bewerkt: 25 mei 2008 door warrock_123_321 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Je moet hem als 'JPEG' opslaan. Je hoeft hem niet als JPEG op te slaan hoor. Het kan ook gewoon met BMP . Ik weet niet welke kwaliteit beter is maar dit is JPEG: Dit is BMP: Dus ik zie niet echt zoveel verschil hoor... Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Je moet hem als 'JPEG' opslaan. Je hoeft hem niet als JPEG op te slaan hoor. Het kan ook gewoon met BMP . Ik weet niet welke kwaliteit beter is maar dit is JPEG: *plaatje* Dit is BMP: *plaatje* Dus ik zie niet echt zoveel verschil hoor... Bij die afbeeldingen toevallig niet. Maar ik heb zat voorbeelden op mijn pc staan waarop duidelijk te zien is dat .jpeg veel lagere kwaliteit dan .bmp Reageren
Miek Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Bedankt iedereen! Nu is het een fluitje van een cent! >Miek Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 BMP is soms beter dan JPEG, maar ook een stuk groter. Je kan beter als PNG opslaan, beter dan JPEG en je kan het ook gewoon op het forum uploaden. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Dan maak ik gelijk maar even een lijstje. Voor afbeeldingen waarbij details belangrijk zijn kan je het beste PNG bebruiken. Voor afbeeldingen waarbij details niet zo belangrijk zijn kan je het beste JPEG met hoge kwaliteit gebruiken. Voor afbeeldingen waarbij details helemaal niet belangrijk zijn kan je gerust JPEG met lage kwaliteit gebruiken. Voor afbeeldingen met meerdere frames kan je het meestal het beste GIF gebruiken, of voor betere kwaliteit PNG. Voor afbeeldingen die (gedeeltelijk) transparant zijn kan je het beste PNG gebruiken, maar GIF kan ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.