Jump to content

Afbeeldiing van Paint uploaden naar GTAForum.

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTAForummers,

Hoe kan je een Paint kunstwerkje op GTAForum zetten?

Als ik het bestand upload,staat er:"Dit type bestand kan niet worden geupload."

Wie weet hoe je dat moet doen?

MVG,

Miek

Geplaatst:

Je moet hem als 'JPEG' opslaan. Dit kun je doen als je opslaat. Je moet een naam invoeren, precies daaronder zie je nog een balkje. Kies daar 'JPEG' uit en upload hem. Als het goed is moet het nu wel gewoon lukken.

Geplaatst:
Beste GTAForummers,

MVG,

Miek

Bedeol je als persoonlijke foto of als gewoon kunstwerk bij graphics showroom,voor dat laatste kun je imageshack.us het best gebruiken.
Geplaatst: (bewerkt)
Beste GTAForummers,

MVG,

Miek

Je kan je paint kunstwerk uploaden op Imageshack.us. Als je het plaatje hebt geupload dan moet je de onderste code kopieeren en tussen img tags plaatsen.

Edit: Jay; en 1973 waren me voor. :(

Bewerkt: door warrock_123_321
Geplaatst:
Je moet hem als 'JPEG' opslaan.

Je hoeft hem niet als JPEG op te slaan hoor. Het kan ook gewoon met BMP ;). Ik weet niet welke kwaliteit beter is maar dit is JPEG:

200yz5u.jpg

Dit is BMP:

2urxtom.jpg

Dus ik zie niet echt zoveel verschil hoor...

Geplaatst:
Je moet hem als 'JPEG' opslaan.

Je hoeft hem niet als JPEG op te slaan hoor. Het kan ook gewoon met BMP ;). Ik weet niet welke kwaliteit beter is maar dit is JPEG:

*plaatje*

Dit is BMP:

*plaatje*

Dus ik zie niet echt zoveel verschil hoor...

Bij die afbeeldingen toevallig niet. Maar ik heb zat voorbeelden op mijn pc staan waarop duidelijk te zien is dat .jpeg veel lagere kwaliteit dan .bmp

Geplaatst:

BMP is soms beter dan JPEG, maar ook een stuk groter. Je kan beter als PNG opslaan, beter dan JPEG en je kan het ook gewoon op het forum uploaden. :)

Geplaatst:

Dan maak ik gelijk maar even een lijstje.

Voor afbeeldingen waarbij details belangrijk zijn kan je het beste PNG bebruiken.

Voor afbeeldingen waarbij details niet zo belangrijk zijn kan je het beste JPEG met hoge kwaliteit gebruiken.

Voor afbeeldingen waarbij details helemaal niet belangrijk zijn kan je gerust JPEG met lage kwaliteit gebruiken.

Voor afbeeldingen met meerdere frames kan je het meestal het beste GIF gebruiken, of voor betere kwaliteit PNG.

Voor afbeeldingen die (gedeeltelijk) transparant zijn kan je het beste PNG gebruiken, maar GIF kan ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...