ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Wat kun je allemaal doen in het huis van playboy x nadat je m vermoord hebt?[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dimitri Rascalov Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Zelfde als bij alle andere huizen. Saven/Slapen, TV Kijken en Kleren veranderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) Saven/omkleden en naar een grote tv kijken met alle kanalen. Ook heb ik gehoort dat als je met een vriend naar binnen gaat dat je er gratis kan poolen. Je hoeft trouwens geen spoilers te gebruiken als dat al duidelijk in de titel staat. Bewerkt: 25 mei 2008 door IV trailer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Zelfde als bij alle andere huizen. Saven/Slapen, TV Kijken en Kleren veranderen Ja ik bedoel, zoals op de computer in de savehouse in Algonquin[/font] of polen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Je hoeft trouwens geen spoilers te gebruiken als dat al duidelijk in de titel staat. ok. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 en je krijgt bij dat huis een gta 3 outfit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Kan je poolen bij dat huis? gratis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Kan je poolen bij dat huis? gratis? ja, maar je moet wel een date meenemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 en je krijgt bij dat huis een gta 3 outfit ja die heb ik al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 en je krijgt bij dat huis een gta 3 outfit ja die heb ik al. Ik snap niet helemaal of ik die nog kan krijgen. Ik heb het huis al een tijdje inmiddels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 en je krijgt bij dat huis een gta 3 outfit ja die heb ik al. Ik snap niet helemaal of ik die nog kan krijgen. Ik heb het huis al een tijdje inmiddels. je kan hem alleen aan doen bij playboy x zijn huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjornie1888 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 en je krijgt bij dat huis een gta 3 outfit wat krijg je een gta 3 outfit bij playboy x huis. waar is hij dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-IV- Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Je moet eens op het balkon kijken van Playboy X zijn huis. Daar staat een jaccuzie te brubbelen. [/font] Trouwens ook een mooi uitzicht vanuit het balkon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ScarPacino Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 en je krijgt bij dat huis een gta 3 outfit wat krijg je een gta 3 outfit bij playboy x huis. waar is hij dan toen je playboy vermoorde moest je meteen in dat huis van hem saven en dan bij je kleding kijken daar staat ie erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 en je krijgt bij dat huis een gta 3 outfit wat krijg je een gta 3 outfit bij playboy x huis. waar is hij dan toen je playboy vermoorde moest je meteen in dat huis van hem saven en dan bij je kleding kijken daar staat ie erbij. Zijn outfit hangt gewoon in je kleerkast onder "Outfits" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.