Jump to content

Out of Commission

Richieboy!!

Recommended Posts

Als ik de missie Out of Commission wil doen waar je Jimmy Pegorino[/font] moet vermoorden en als ik dan in de heli ben dan moet je laag hangen en met X schieten, maar als ik dat doe dan stort ik neer in het water, of ik wordt neergehaald door een raket. Heeft iemand tips voor mij hoe ik hem dood krijg ?

Delen op andere websites

Als ik de missie Out of Commission wil doen waar je Jimmy Pegorino[/font] moet vermoorden en als ik dan in de heli ben dan moet je laag hangen en met X schieten, maar als ik dat doe dan stort ik neer in het water, of ik wordt neergehaald door een raket. Heeft iemand tips voor mij hoe ik hem dood krijg ?

Veel info weet ik niet hierover (Heb geen gta 4).

Maar probeer gewoon zo goed mogenlijk te vliegen.... als je het namelijk tot Hapynes Island (spel fout :bonk: ) haalt.. dan krijg je een cut-scene te zien... hier moet je het zelf uitzoeken... aangezien ik niet wil verklappen hoe het verder gaat.

Veel succes... khoop dat je er teminste iets aan hebt.

TTB :cya:

Delen op andere websites

Ik heb de missie ook pas na een paar keer gehaald. Het is belangrijk dat je enigszins goed kunt vliegen. Het is ook niet de bedoeling dat je vlak boven het water gaat hangen, aangezien de kans dan aanzienlijk is dat je in het water komt. Toen ik de missie deed, bleef ik een aardig eindje boven het water, en ging ik een beetje schuin vliegen om zo goed te kunnen schieten. Op een gegeven moment krijg je een raket op je af, die niet moet ontwijken, maar juist op je moet laten komen. Zodra de eerste raket is ingeslagen, zorg dan dat je een eindje van de boot wegvliegt, zodat je niet meer geraakt kunt worden. Als het goed is komt er dan na een paar seconden een filmpje en kun je de missie vervolgen. ;)

Verder kun je natuurlijk nog even op Google zoeken naar 'Out of Commission GTA', dan krijg je bijvoorbeeld filmpjes zoals deze, waar je kan zien hoe je de missie goed kunt doen.

Delen op andere websites

Ik wil toch nog even toevoegen dat het niet nodig is te schieten op de boot. Je kan je beter richten op het ontwijken van raketten. Dan komt het cutscene met de fikkende boot vanzelf. Ook al heb je niet op hem geschoten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...