marcel-29 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik hoor van veel mensen dat ze scooter gereden hebben in GTA4 maar ik heb geen idee waar ik een scooter kan vinden. Kan iemand mij vertellen waar die scooters precies staan? alvast bedankt. GR. Marcel Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 In ieder geval staat er standaart eentje op Happiness island. Verder meen ik dat ze ook ergens rond moeten rijden. Reageren
Jay; Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Je hebt inderdaad een Faggio. De vindplaats weet ik niet zo snel maar je kunt hem in elk geval in het eerste stadje krijgen. Al vanaf begin van het spel is hij beschikbaar en kun je hem tegenkomen. Reageren
danielb Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 je moet gewoon geluk hebben. ik kom hem wel vrij vaak tegen rond middle park Reageren
playstation 3 gamer Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 Ik zie hem ook vaak in middelpark in het 2de stads gedeelte Reageren
gta dylan Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 gewoon even rondrijden en als je hem ziet ram de chauffeur eraf en dan heb je hem (ik weet niet echt wat je zo leuk vind aan die faggio, geef mij maar de nrg 900 bij de bikes) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.