Venzio Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik keek even mee met mijn broer die een stuk verder is als mij maar Darkel is volgends mij degene die hij zoekt als ik het goed heb onthouden moet je daar nog iets mee doen bijv. vermoorden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snowguard3 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik keek even mee met mijn broer die een stuk verder is als mij maar Darkel is volgends mij degene die hij zoekt als ik het goed heb onthouden moet je daar nog iets mee doen bijv. vermoorden? je kan hem vermoorden of gewoon laten gaan Ik heb hem vermoord...anders is niko bijna voor niks naar liberty city gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik had een save vlak daarvoor en heb het dus ff 2 keer gedaan: Het maakt geen verschil of je hem nou killt of niet[/font]. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.